Εξαιρετικά ευρύχωρο το νέο 3008. Ο χώρος για τα γόνατα αυξήθηκε στα εξαιρετικά 20 εκ, ενώ παράλληλα αυξήθηκε και ο αέρας για το κεφάλι στα 6,5 εκ. (από 4,5 εκ.), ενώ τα 1,430 μ. φάρδους πίσω καθίσματος, είναι το μεγαλύτερο φάρδος στην κατηγορία.
Το νέο 3008 πατάει σε μια πλατφόρμα που επέτρεψε την αύξηση του μεταξονίου κατά 7 εκ., όπερ και σημαίνει περισσότεροι χώροι προς εκμετάλλευση. Αν και λόγω σχεδιασμού μάλιστα δείχνει απέξω πιο μαζεμένο, παρόλΆ αυτά οι μετρήσεις έδειξαν πολύ βελτιωμένους χώρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Έτσι ο χώρος για τα γόνατα αυξήθηκε στα εξαιρετικά 20 εκ., ενώ παράλληλα τραβώντας πιο πίσω την οροφή, το «χαμήλωμά» της αρχίζει μετά τα κεφάλια των επιβατών. Έτσι όχι απλά δε μειώθηκε, αλλά αυξήθηκε ο αέρας στα 6,5 εκ. (από 4,5 εκ.), ενώ τα 1,430 μ. φάρδους πίσω καθίσματος θα επιτρέψουν την άνετη μετακίνηση τριών ενηλίκων. Αναλλοίωτο στα 520 λίτρα χωρητικότητας έχει μείνει και το πορτ-μπαγκάζ.
Από εκεί και πέρα υπάρχει περισσότερος χώρος στην κεντρική κονσόλα λόγω της μετατόπισης του επιλογέα ταχυτήτων, αν και η πρόσβαση απαιτεί μια μικρή συνήθεια, ενώ πολύ έξυπνο βρήκαμε το γεγονός ότι η κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό έχει δύο επίπεδα. Τώρα, λοιπόν, αφενός δεν νιώθεις απομονωμένος με τον δίπλα, αφετέρου ενισχύεται το μοντέρνο και οδηγοκεντρικό design του cockpit.