Κόκκινες λεπτομέρειες παντού και γενναίος εξοπλισμός.
Το πλέον εντυπωσιακό κομμάτι του Uno Turbo όμως, βρισκόταν στο εσωτερικό του. Το Uno Turbo, παρέμεινε ευρύχωρο, ωστόσο το σπορ στοιχείο ήταν ξεκάθαρο παντού! Κόκκινες μοκέτες, κόκκινες λεπτομέρειες σε καθίσματα και πλαϊνά πάνελ, 4άκτινο τιμόνι με το όνομα του μοντέλου γραμμένο με τι άλλο, κατακόκκινα γράμματα και πλούσιο εξοπλισμό όπως χειροκίνητη ηλιοροφή και ηλεκτρικά παράθυρα. Προφανώς στο εσωτερικό έβρισκες μόνο σκληρά πλαστικά και μέτρια συναρμογή, όπως άλλωστε σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της εποχής σε αυτή την κατηγορία.
Αυτό όμως που έκανε πραγματικά τη διαφορά και κατέστησε το Uno Turbo ως ένα από τα στολίδια της αυτοκίνησης είναι ο πίνακας οργάνων του. Στην όψη, φαντάζει διαστημικό, με συνολικά 7 αναλογικά όργανα (κοντέρ, στροφόμετρο, πίεση του turbo, στάθμη βενζίνης, θερμοκρασία νερού και θερμοκρασία και πίεση λαδιού κινητήρα) που σε πληροφορούσαν για ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Ανάμεσα στα 7 όργανα υπήρχε ένα ακόμα πάνελ με συνολικά 12 λαμπάκια ενδείξεων, το οποίο προαιρετικά μπορούσε να αντικατασταθεί με μια «οθόνη» με την κάτοψη του αυτοκινήτου και τις ενδείξεις με λαμπάκια γύρω από αυτό.
Τέλος, αξίζει να αναφερθούμε και στην επιλογή ψηφιακού πίνακα οργάνων, σπάνιο χαρακτηριστικό για την εποχή, ο οποίος παρότι θύμιζε τον ΚΙΤΤ, έχανε σε απόκριση και πληροφόρηση σε σχέση με τα αναλογικά όργανα ενώ ήταν αρκετά πιο ακριβός.