ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμβουλές - ΚΑΝΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

Καθαρισμός κινητήρα
Α. Αντί για το λάστιχο με νερό, χρησιμοποιείστε καθαρό ύφασμα
Χρησιμοποιώντας ένα στεγνό και καθαρό πανί, περάστε όλες τις επιφάνειες, προκειμένου να φύγει το πρώτο στρώμα χώμα και σκόνης. Περάσετε προσεκτικά όλα τα καλώδια, το καπάκι και τα κουτιά του κινητήρα.
Β. Eπιμείνετε στα κολάρα
Ένα σημαντικό στοιχείο του κινητήρα, που φθείρεται από τη σκόνη και τις ακραίες θερμοκρασίες, είναι τα κολάρα. Γι αυτό, είναι σημαντικό να διατηρούνται καθαρά, προκειμένου να μην τρυπήσουν και να μην αντιμετωπίσουμε μηχανικό πρόβλημα.
Γ. Στη συνέχεια, επαναλάβετε το ίδιο με ένα ελαφρά βρεγμένο πανί.
Θα καθαρίσει σχεδόν όλα τα δύσκολα σημεία. Με πολλή υπομονή περάστε όσες περισσότερες επιφάνειες μπορείτε. Θα δείτε πως σύντομα ο κινητήρας θα αλλάξει όψη.
Δ. Τέλος, καθαρίστε περιφερειακά του κινητήρα τα πλαστικά και τα εσωτερικά μέρη των φτερών.
Εκεί μαζεύεται χώμα, σκόνη ακόμα και φύλλα από δέντρα. Παράλληλα, μπορείτε να ξεβιδώσετε τα μπουζί και να τα καθαρίσετε.



Βρείτε μόνοι σας τη διαρροή λαδιού

Χώρος καύσης
Συχνό φαινόμενο δυσλειτουργίας του κινητήρα είναι να καίει τα λάδια. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει σοβαρή βλάβη στα ελατήρια των πιστονιών, με αποτέλεσμα το λιπαντικό να εισχωρεί στο χώρο καύσης και να καίγεται. Για να ελέγξε[...] 

Με χειρουργική λεπτομέρεια... - Καθαρισμός κινητήρα

Συχνά - πυκνά καθαρίζουμε το εσωτερικό αλλά και το εξωτερικό του αυτοκινήτου μας τόσο μόνοι μας, όσο και σε κάποιο βενζινάδικο. Αυτό που σπάνια κάνουμε, είναι να πλύνουμε τον κινητήρα. Ας δούμε πώς μπορούμε να το πράξουμε μόνοι μας, δίχως να π[...] 

Καθαρισμός του κινητήρα

Οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουμε να πλένουμε μόνο το εξωτερικό μέρος, αλλά και την καμπίνα του αυτοκινήτου μας. Κατά καιρούς όμως, είναι σημαντικό να καθαρίζουμε και τον κινητήρα. Ας δούμε πώς μπορούμε να το κάνουμε, χωρίς να πειράξουμέ κά[...] 

Βρείτε μόνοι σας τη διαρροή λαδιού

Α. Από τη βάση του κάρτερ
Στα περισσότερα συνεργεία, για να σας αλλάξουν λάδια, ανοίγουν τη βίδα στη βάση του κάρτερ, ώστε να αδειάσουν και τα "κατακάθια" και στη συνέχεια να μπουν τα νέα λάδια από την τάπα του κινητήρα. Πρόκειται για[...]