Δοκιμή: Νέο Dacia Duster με LPG – Με «τιμή από» μικρότερων μοντέλων
Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2024
- Tέρμα το diesel, μόνο ως LPG/βενζίνη της δοκιμής και full ή ήπια υβριδικό
- Για πρώτη φορά ψηφιακός πίνακας οργάνων σε Dacia
- Tέρμα το diesel, μόνο ως LPG/βενζίνη της δοκιμής και full ή ήπια υβριδικό
- Για πρώτη φορά ψηφιακός πίνακας οργάνων σε Dacia
Η καμπίνα έχει σκληρά πλαστικά, οι ταπετσαρίες των καθισμάτων είναι ευαίσθητες.
Τα φρένα φθείρονται γρήγορα, οι λαμαρίνες γρατζουνίζονται εύκολα.
- Έκανε μικροαλλαγές σε φώτα, μάσκα και εσωτερικό
- Συνεχίζει για λίγο ακόμη με diesel κινητήρα
- Έγινε υβριδικό και κατήργησε το diesel
- Το πρώτο Dacia με ψηφιακό πίνακα οργάνων στο εσωτερικό
- Το LPG καίει το χρόνο 300 ευρώ λιγότερα από diesel και υβριδικό
- Είναι το πιο προσιτό C-SUV με τιμή από 22.580 ευρώ
To Dacia Duster αρέσει πολύ με το νέο του digital look. Πιο μοντέρνο, νεανικό και με την περιπέτεια στο αίμα του, ήρθε να συνεχίσει την πετυχημένη εμπορική πορεία του. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,33 λτ. στην ισχυρή έκδοση των 150 ίππων.
Το Dacia Duster ανανεώθηκε στα σημεία αποκτώντας ένα πιο σύγχρονο προφίλ, διατηρώντας φυσικά το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του και την εξαιρετική οικονομία καυσίμου στην έκδοση με το υγραέριο.
Μικρές, ουσειώδεις αλλαγές σε εμφάνιση και εσωτερικό και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έρχονται να δώσουν φρεσκάδα στο ήδη πετυχημένο Dacia Duster.
Το πραγματικό SUV με την πραγματική οικονομία: H Dacia ενισχύει τον Value for money χαρακτήρα του Duster με την υγραεριοκίνητη έκδοσή του που «καίει» 6,3 ευρώ/100 χλμ.
To αληθινό SUV: Το Dacia Duster δέχθηκε κάποιες βελτιώσεις και τον νέο κινητήρα diesel των 115 ίππων και εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για πραγματικό SUV, ιδιαίτερα στην 4κίνητη έκδοση που δοκιμάζουμε.
Yes my Duster: To Dacia Duster με το νέο turbo βενζινοκινητήρα των 1,33 λτ. στην ισχυρή έκδοση των 150 ίππων, μπορεί να γίνει ο πιστός σας ακόλουθος, χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να πληρώσετε μια περιουσία για τις υπηρεσίες του.
DusterChef! Ο νέος κινητήρας πετρελαίου, μαζί με τις εκτός δρόμου αρετές, κάνουν ακόμα πιο νόστιμη τη συνταγή του Dacia Duster, διατηρώντας πάντοτε τον τίτλο του πιο προσιτού μικρομεσαίου SUV.
Το Dacia Duster ενισχύει την γκάμα του με τον νέο turbo βενζινοκινητήρα των 1,33 λτ. ο οποίος έρχεται να «γλυκάνει» ακόμα περισσότερο το εξαιρετικό value for money σύνολο...
Ακολουθώντας τα «χνάρια» της πρώτης γενιάς, το νέο τετρακίνητο ντίζελ Dacia Duster δεν κάνει πίσω εκτός δρόμου και κερδίζει τις εντυπώσεις με υψηλά επίπεδα άνεσης, χαμηλή κατανάλωση και σκληροτράχηλο off road χαρακτήρα.
Το νέο Dacia Duster ανέβασε ταχύτητα και αξιοποιεί στο έπακρο τα «δώρα» της Renault, όπως τον συνδυασμό του 1,5 diesel κινητήρα με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Η πρώτη παγκόσμια δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης TCe 125 δείχνει ξεκάθαρα πως το νέο Duster έγινε μοντέρνο και ποιοτικό, απογειώνοντας τη μετοχή της Dacia στη δημοφιλή πλέον κατηγορία των compact SUV.
Η πρώτη παγκόσμια δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης TCe 125 δείχνει ξεκάθαρα πως το νέο Duster έγινε μοντέρνο και ποιοτικό, απογειώνοντας τη μετοχή της Dacia στη δημοφιλή πλέον κατηγορία των compact SUV.
Οδηγούμε στην Παγκόσμια παρουσίαση, που έγινε εν Ελλάδι με μεγάλη επιτυχία, τη δεύτερη γενιά του Dacia Duster, το οποίο διατηρεί τα κεκτημένα και κάνει άλματα προόδου στα σημεία που υστερούσε.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr