ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμες - HONDA CIVIC

Τεστ αντοχής: Έβγαλε βλάβες το Honda Civic μετά από 100.000 χλμ.;

Τεστ αντοχής: Έβγαλε βλάβες το Honda Civic μετά από 100.000 χλμ.;

Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2023

Tο Civic στην 10η γενιά του, λόγω του διαφορετικού-ξεχωριστού σχεδιασμού του δίχασε τους petrolheads όλου του πλανήτη. Αλήθεια όμως, τι βλάβες έβγαλε μετά από 100.000 χιλιόμετρα στην ισχυρή του έκδοση με τον 1.500άρη VTEC των 182 ίππων;

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Honda Civic 2016-2022

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Honda Civic 2016-2022

Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2023

Τα προηγούμενα Honda Civic ήταν σε κυκλοφορία από το 2016 έως το 2022, κάτι που κάνει τα πιο παλιά από αυτά να έχουν «κλείσει» 7 χρόνια στο δρόμο. Πόσο αξιόπιστο είναι το μοντέλο για αγορά μεταχειρισμένου; Τι φθορές παρουσιάζει;

Οδηγούμε το νέο Honda Civic e:HEV

Οδηγούμε το νέο Honda Civic e:HEV

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2022

Το νέο Honda Civic, το οποίο στην 11η γενιά του έρχεται αποκλειστικά φουλ υβριδικό με 184 ίππους και εστιασμένο στα σύγχρονα «θέλω» των αγοραστών, διατηρώντας το δυναμικό του ταπεραμέντο στο δρόμο, αλλά και σε όλους τους τομείς. Βρισκόμαστε στην Ισπανία για μια πρώτη επαφή.

Δοκιμάζουμε το Honda Civic στην έκδοση με τον 1.500άρη turbo VTEC κινητήρα απόδοσης 182 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Δείτε πως τα καταφέρνει στο δρό

Δοκιμή: Αυτόματο Honda Civic με 182 PS

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Η γκάμα του νέου Honda Civic συμπληρώνεται από την πιο «πρακτική» στην καθημερινότητα έκδοση που έρχεται να συνδυάσει τις δυναμικές επιδόσεις που ορίζουν οι 182 ίπποι του 1,5 λτ. VTEC Turbo κινητήρα, με την ευκολία που προσφέρει το αναβαθμισμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Στην πολύ απαιτητική πίστα προδιαγραφών DTM, Lausitzring  της Γερμανίας, μήκους 4,5 χλμ. κληθήκαμε να οδηγήσουμε το νέο Honda Civic Type R.

Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R με 320 PS (+video)

Σάββατο, 10 Ιουνίου 2017     5 σχόλια

Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R των 320 ίππων, εντός και εκτός πίστας στη Γερμανία, το οποίο κατάφερε να πάρει πίσω το στέμμα του βασιλιά του Nurburgring στα προσθιοκίνητα, και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη γνωριμία.