Οικογενειακό με ολίγο από GTI! Από την μια έχει τεράστιους χώρους, από την άλλη 182 άλογα, καλές επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά. Μήπως η εν λόγω έκδοση του Honda Civic αποτελεί μια πρόταση που αξίζει να κοιτάξεις;
Για την 10η γενιά του Honda Civic έχουμε πει αρκετά τώρα τελευταία. Σε πρώτη φάση με την οδηγική επαφή μαζί του στη Βαρκελώνη (τεύχος 07/2017) και έπειτα στην πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους της έκδοσης 1,0 VTEC των 129 ίππων (τεύχος 23/2017). Αυτήν τη φορά επανερχόμαστε για να δοκιμάσουμε την κορυφαία «συμβατική» έκδοση με τον 1,5 VTEC turbo των 182 ίππων (σ.σ. λέμε συμβατική γιατί υπάρχει βεβαίως και η Type-R.
Στις φωτογραφίες «χάνει»
Ξεκινώντας την ανάλυση με την εξωτερική σχεδίαση, αυτό που έχουμε να παρατηρήσουμε είναι πως το νέο Civic «χάνει» στις φωτογραφίες. Ακόμη και εμείς, πριν το δούμε από κοντά το είπαμε κραυγαλέο και υπερβολικό, ειδικά στο πίσω μέρος, όμως τελικά όταν το αντικρίσαμε από κοντά τα πράγματα ήταν διαφορετικά και η συνολική μας αίσθηση θετική. Θεωρούμε πως το μοντέλο εκπέμπει δυναμισμό, κερδίζει οπωσδήποτε το βλέμμα όταν το κοιτάξεις μπροστά και πλάι, ενώ δεν «φωνάζει» παρά τις διπλές εξατμίσεις στο κέντρο που θυμίζουν κάτι από Type-R. Με λίγα λόγια η εμφάνισή του είναι σπορτίφ και δυναμική και συνάδει με το γενικότερο χαρακτήρα του.
Από 25.650 ευρώ
Πριν συνεχίσουμε με τον κινητήρα, ας πούμε πως η τιμή του μοντέλου ανέρχεται στα 25.650 ευρώ. Ok, δεν είναι η χαμηλότερη που υπάρχει στα 182 άλογα, ωστόσο να σημειώσουμε πως ο εξοπλισμός της έκδοσης Sport είναι υπερπλήρης και μπορεί η διαφορά με υπόλοιπα μοντέλα να φαίνεται μεγάλη, είναι όμως αυτή που πρέπει, για αυτά που παίρνεις…
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων!
Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Δίχως αντίπαλο...
Εμένα πάντως με έπεισε και το αγόρασα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν των Γιαπωνέζων! Τον ίδιο χώρο αποσκευών πάνω έχουν όλα (και τα 1.0 και τα 1.5). Αλλάζει μόνο ο κάτω χώρος που αποκαλύπτεται εαν σηκώσεις το πάτωμα όπου στο 1.5 είναι μόλις 6 λίτρα (λόγω εξάτμισης) ενώ στο 1.0 είναι τα υπόλοιπα 50-60 (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο).
Δηλαδή το μοντέλο 1.5 sport CVT που κοστίζει σχεδόν €27.500 στην Ελλάδα ενώ αντίστοιχα στην Κύπρο που κοστίζει €21.400 δεν θα είχε αντίπαλο. Θωρώ την καλύτερη ως value for money επιλογή που έχω κάνει. Τα παραλαμβάνω σε δυο μέρες guys :)
Τουλάχιστον κακόγουστο και κακοσχεδιασμένο!
Το μόνο αρνητικό η τιμή του.Αν κόστιζε 3000€ λιγοτερο δε θα είχε αντίπαλο.
...μαζί με τα λοιπά έξοδα και με τα τέλη κυκλοφορίας, και με απλό χρώμα η αειθαλής Τζιουλεττα των 120 αλόγων βενζίνης πωλείται 17200 ευρώ, με όλα τα "καλούδια"..αλήθεια με αυτή την τιμή ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει; ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω , με με τετρακύλινδρο κινητήρα ..και με ένα εσωτερικό ...άγγιγμα ψυχής....
Την diesel έκδοση πότε θα την δοκιμάσετε; είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα ή όχι ακόμα; ευχαριστώ πολύ.
@autotriti: Στην έκδοση "Sport" ο χώρος αποσκευών είναι 420λ και όχι 478λ (τα 58 τα "κλέβει" η sport εξάτμιση...). Χαλάλι πάντως...
@kostas Άρα στο sport δεν ειναι μονο ο χώρος κάτω από το πατωμα μικρότερος που προορίζεται για ρεζέρβα;
@mumrah Η εξάτμιση τα κλέβει, δεν έχει ρεζέρβα αλλα κιτ επιδιόρθωσης.
@Νικος Π. Νομίζω οτι τα 58 τα κλέβει από το χώρο που έχει για τη ρεζέρβα, ο οποιος ειναι μικροτερος