Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Fabia 75 PS
Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2023
Η προηγούμενη Skoda Fabia είναι ευρύχωρη.
Το μοτέρ των 75 ίππων «δεν σπάει-δεν χαλάει» και δεν καίει.
Η προηγούμενη Skoda Fabia είναι ευρύχωρη.
Το μοτέρ των 75 ίππων «δεν σπάει-δεν χαλάει» και δεν καίει.
- Η πιο σπορτίφ και δυνατή έκδοση του Skoda Fabia
- Λέγεται «Monte Carlo» και έχει 150 άλογα
Πλήρης αξιολόγηση στις μετρήσεις του Skoda Fabia με τα 110 άλογα και το μηχανικό κιβώτιο απέναντι στα βενζινοκίνητα και ήπια υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας του. Σε ποιους τομείς ξεχωρίζει, πού όχι και σε ποια σημεία βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του;
Αξίζει η αγορά της προηγούμενης Skoda Fabia με diesel κινητήρα; Τι ζημιές βγάζει, και τι φθορές να περιμένω σε ένα μοντέλο με 160.000 χλμ; Εξετάζουμε μια diesel Skoda Fabia πενταετίας και σας αναφέρουμε τι πρέπει να γνωρίζετε.
RS: Δύο γράμματα συνώνυμα με το «Rally Sport» και τις υψηλές επιδόσεις για τα μοντέλα της Skoda. Βρεθήκαμε στην Τσεχία πίσω από το τιμόνι τους, αλλά και στα μπάκετ των αγωνιστικών Fabia RS Rally2 και 200 RS του ΄74.
Το νέο Fabia δεν είναι το λιτό και φθηνό μοντέλο του παρελθόντος. Μεγάλωσε αρκετά, απέκτησε χώρους επιβατών-αποσκευών μικρομεσαίου και με προίκα την τεχνολογία του ομίλου και τον πάντα πρακτικό του χαρακτήρα έρχεται να παίξει γερά στην κατηγορία συνεχίζοντας με καλό vfm.
Η νέα Fabia ανατρέπει τα δεδομένα στην κλάση των μικρών. Με διαστάσεις B-SUV, χώρους επιβατών-αποσκευών μικρομεσαίου, ικανούς κινητήρες έως 150 ίππους, ποιότητα και προίκα την προηγμένη τεχνολογία του ομίλου έρχεται να παίξει γερά στην κατηγορία.
Μετά από έναν μήνα παρουσίας στο στόλο του AutoΤρίτη, η Skoda Fabia έχει κερδίσει την εκτίμηση όλων για την ευχρηστία, την πρακτικότητα και την κορυφαία οικονομία της.
Fabia Προστιθέμενης Αξίας: Η Fabia ανανεώθηκε αποκτώντας φρεσκαρισμένη εμφάνιση, νέα συστήματα ασφαλείας και έκδοση Monte Carlo στοιχεία, που της χαρίζουν αισθητή προστιθέμενη αξία.
Η Skoda Fabia Cup Edition είναι μια ειδική στιλιστική έκδοση της Fabia που ενσωματώνει σπορ στοιχεία στην εμφάνισή της, διατηρώντας πάντοτε το συνολικά ενδιαφέρον προφίλ της.
Ήρθε η σειρά της Skoda Fabia να «φορέσει» τον 1.000άρη TSI κινητήρα του ομίλου VW συνδυάζοντας επιδόσεις, οικονομία και δελεαστική τιμή.
Οι αγώνες με ίδια αυτοκίνητα επέστρεψαν! Κοινός παρανομαστής; Η Skoda Fabia 1,2 TSI που είναι η σταθερή αξία σε ένα ξεχωριστό περιβάλλον του ελληνικού motorsport, το «Ενιαίο», που επιτέλους απέκτησε ξανά σφυγμό.
Λίγα κοστίζει και λίγα «καίει». Η βασική, μη turbo, έκδοση της Fabia με τον 1.000άρη κινητήρα των 75 ίππων, προφανώς και δε δίνει βάρος στις επιδόσεις, αλλά στην χαμηλή κατανάλωση και στην χαμηλή τιμή.
Τα φθηνότερα 110 άλογα της αγοράς - Η Fabia «φοράει» κάτω από το καπό της τον 1,2 TSI κινητήρα βενζίνης των 110 ίππων και αποκτά την κορυφαία της έκδοση μέχρι στιγμής σε τιμή που δελεάζει.
Όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως θα βρουν τη γιατρειά τους στην πετρελαιοκίνητη Fabia με τον 1,4 TDI κινητήρα της «μαμάς» VW.
Mετά από πολύμηνη προσμονή δοκιμάζουμε τη νέα, 3ης γενιάς, Skoda Fabia 1,2 ΤSI των 90 ίππων.
Το μικρό μοντέλο της Skoda «περνά», αισίως, στην 3η του γενιά. Εκτός από την πιο δυναμική του σχεδίαση-σε σύγκριση με το παρελθόν-έρχεται με πλούσια γκάμα κινητήρων και αρκετά gadgets.
Εφοδιασμένη με τον 1.400άρη TSI κινητήρα των 180 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων DSG του Ομίλου Volkswagen, η νέα Skoda Fabia RS αποκτά υπόσταση και στην ελληνική αγορά έναντι του diesel προκατόχου της, προσφερόμενη μάλιστα στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr