Έρχεται νέο... GLA-mour: Περισσότερη άνεση, αυξημένοι χώροι, πιο digital χαρακτήρας και περισσότερες off-road ικανότητες φέρνει η νέα Mercedes GLA, που συνολικά είναι εμφανώς ένα πιο glamour σύνολο απέναντι στην προηγούμενη, πρώτη γενιά.
Η πρώτη Mercedes GLA παρόλα τα θεματάκια που είχε με τους χώρους, τη σκληρή ανάρτηση, την όχι τόσο αιχμηρή σχεδίαση και τις τσιμπημένες τιμές αγαπήθηκε από τους αγοραστές της, ούσα η πρώτη προσπάθεια της premium γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των μικρομεσαίων Crossover/SUV απέναντι στα Audi Q3 και BMW X1. Το πλήρωμα του χρόνου όμως ήρθε και με σκοπό να ανταγωνιστεί στα ίσια τις ολοκαίνουργιες γενιές των βασικών της αντιπάλων, η Mercedes παρουσίασε επίσημα τη δεύτερη γενιά της GLA.
Εκ πρώτης, πέρα φυσικά από την πιο μοντέρνα και πιο εκσυγχρονισμένη σχεδίαση, η Μercedes είναι φανερό πως θέλησε να δώσει στη νέα GLA ακόμα περισσότερα crossover χαρακτηριστικά, φεύγοντας έτσι από το στυλ του υπερυψωμένου hatchback που είχε υιοθετήσει η προηγούμενη γενιά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η νέα GLA είναι παραπάνω από 10 εκατοστά πιο ψηλή από την προηγούμενη (1.611 ύψος αντί 1.507 χλστ.) με 143 χλστ. απόσταση από το έδαφος (+9 χλστ.), την ίδια στιγμή που το μήκος της έχει μειωθεί από τα 4.424 στα 4.410 χλστ.
Πάντως παρατηρούμε κάποιες μικρές ομοιότητες με την προκάτοχό της κυρίως χαμηλά στον προφυλακτήρα, αλλά την ίδια στιγμή, τα φώτα είναι πολύ πιο χαρακτηριστικά, ενω η κυψελωτή γρίλια χαρακτηρίζεται από την παρουσία μόνο μιας διακοσμητικής γραμμής. Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβουν τα φώτα σε σχήμα σταγόνας που είναι φανερά εμπνευσμένα από αυτά της νέας A-Class.
.....Και απο design, μεσα και εξω αψογο, και οι κινητηρες αριστοι, και ποιοτητα κατασκευης κορυφαια, ομως εχει ενα σοβαρο μειονεκτημα. Ειναι αρκετα χαμηλο επειδη εχει σχετικα μικρο υψος απο το εδαφος, κι ετσι δεν σου γεμιζει το ματι για SUV. Aν το βαλεις διπλα σ' ενα Qasqhai παρολο που εχουν περιπου το ιδιο μηκος (το Qasqhqi ειναι ελαχιστα πιο κοντο), εντουτοις δειχνει πιο ''μπασμενο''. Και αυτο οφειλεται στην αποσταση απο το εδαφος.
Το έχω δει και αλλού γραμμένο, δεν ξέρω αν είναι από εσάς, ότι δλδ η νέα GLA έχει απόσταση από το έδαφος 143χλστ +9, δλδ 134χλστ η παλιά. ΑΠΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΕΤΑΙ!!! Αν δεν κάνω λάθος οι περισσότερες αναφορές για την απόσταση από το έδαφος της παλιάς GLA λένε 183χλστ!!!!
.....Και απο design, μεσα και εξω αψογο, και οι κινητηρες αριστοι, και ποιοτητα κατασκευης κορυφαια, ομως εχει ενα σοβαρο μειονεκτημα. Ειναι αρκετα χαμηλο επειδη εχει σχετικα μικρο υψος απο το εδαφος, κι ετσι δεν σου γεμιζει το ματι για SUV. Aν το βαλεις διπλα σ' ενα Qasqhai παρολο που εχουν περιπου το ιδιο μηκος (το Qasqhqi ειναι ελαχιστα πιο κοντο), εντουτοις δειχνει πιο ''μπασμενο''. Και αυτο οφειλεται στην αποσταση απο το εδαφος.
Το έχω δει και αλλού γραμμένο, δεν ξέρω αν είναι από εσάς, ότι δλδ η νέα GLA έχει απόσταση από το έδαφος 143χλστ +9, δλδ 134χλστ η παλιά. ΑΠΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΕΤΑΙ!!! Αν δεν κάνω λάθος οι περισσότερες αναφορές για την απόσταση από το έδαφος της παλιάς GLA λένε 183χλστ!!!!