ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Το νέο Dacia Sandero απέναντι στο προηγούμενο

43.832 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2020)

Η νέα γενιά του Dacia Sandero αλλάζει ριζικά και έρχεται να συνεχίσει την εξαιρετική πορεία του προηγούμενου στις πωλήσεις στην Ευρώπη. Που υπερτερεί σε σχέση με το προηγούμενο και ποια τα δυνατά του σημεία;


To Dacia Sandero είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Dacia και μετράει 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2004 που παρουσιάστηκε. Πλέον περνάει στην 3η γενιά του η οποία βασίζεται σε νέα πλατφόρμα (σ.σ. είναι η ίδια με αυτή του νέου Renault Clio), είναι πιο μοντέρνο, πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές και πιο καλά εξοπλισμένο. Η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει ωστόσο είναι να συνεχίσει ή να ξεπεράσει ακόμα τις πωλήσεις της προηγούμενης γενιάς του που είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο λιανικής στην Ευρώπη από το 2017. Για να το πετύχει αυτό όπως θα δούμε, εκτός από τις διαφορές που ορίζει η νέα του γενιά, στηρίζεται αρκετά στα δυνατά σημεία του προηγούμενου. Ας δούμε αναλυτικά τι συμβαίνει μεταξύ των δυο μοντέλων…

Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο, πιο κομψό και με νέα εταιρική ταυτότητα
To Dacia Sandero διατηρεί και στην νέα του γενιά κόμπακτ διαστάσεις όντας οριακά μεγαλύτερο με μήκος στα 4.088 χλστ. (+19 χλστ. από το προηγούμενο), πλάτος στα 1.848 χλστ. (+115 χλστ.) και ύψος 1.499 χλστ. (-20 χλστ.). Αισθητικά είναι ιδιαίτερα πιο «φρέσκο» με την νέα εμπρόσθια μάσκα να ενώνεται αρμονικά με τα επιθετικής σχεδίασης επίσης νέα φωτιστικά σώματα, το μυώδες καπό και τον νέο προφυλακτήρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος διατηρείται η κλασική φόρμα του 5θυρου χάτσμπακ αμαξώματος με πιο τονισμένους θόλους στους τροχούς που συμπληρώνουν το πιο επιθετικό γενικότερα προφίλ του, ενώ και το πίσω μέρος είναι πιο σύγχρονο με νέα LED φωτιστικά σώματα. Αντίστοιχα και στις εκδόσεις Stepway τα χαρακτηριστικά αυτά διατηρούνται, συνδυαζόμενα με πιο crossover στοιχεία όπως είναι οι ράγες οροφής, τα προστατευτικά στους θόλους και στους προφυλακτήρες κ.α.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL