Ποιο Plug-in οικογενειακό SUV; DS 7 Crossback Vs Ford Kuga Vs Volvo XC40
114.237 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2020)
Το πολυτελές DS7 Crossback, το υπερπρακτικό Ford Kuga και το ενδιαφέρον Volvo XC40 με τις Plug-in υβριδικές τους εκδόσεις υπόσχονται ευχάριστες αποδράσεις με χαμηλή κατανάλωση και ηλεκτροκίνηση χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Ποιο από αυτά τα τρία εναλλακτικά οικογενειακά crossover είναι η καλύτερη αγορά;
DS 7 Crossback, Ford Kuga και Volvo XC 40: Τρία οικογενειακά SUV (λίγο πάνω-λίγο κάτω από τα 4,5 μέτρα) και τα οποία, ακολουθώντας το δρόμο που άνοιξε πριν από 6 χρόνια το Mitsubishi Outlander, διαθέτουν plug-in υβριδική τεχνολογία και μπαίνουν στην πρίζα, χωρίς όμως να απαρνιούνται τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο ξορκίζουν την υψηλή κατανάλωση των συμβατικών βενζινοκίνητων εκδόσεών τους, αλλά μπορούν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά στην καθημερινότητα και χωρίς το άγχος της αυτονομίας.
Eμφάνιση: Ξεχωρίζει ο avant-garde σχεδιασμός του DS 7 Crossback
To έτσι και αλλιώς εντυπωσιακό αμάξωμα του DS 7 Crossback στην έκδοση E-TENSE διαθέτει χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, που αναδεικνύουν ακόμη περισσότερο το μεταμοντέρνο του design. Το Ford Kuga, που είναι και το μεγαλύτερο σε μήκος, διαθέτει όμορφες ρέουσες γραμμές και αεροδυναμική σχεδίαση, τονισμένη από τα σπορτίφ χαρακτηριστικά γνωρίσματα της στάνταρ έκδοσης ST-Line Χ. Αισθητικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και το Volvo XC40 T5 Recharge, που είναι το πιο compact σε διαστάσεις, με τις όμορφες και ξεχωριστές λεπτομέρειές του να συνθέτουν ένα εκλεπτυσμένο και απόλυτα αποδεκτό σύνολο. Όπως και τα άλλα δύο μοντέλα, το XC40 T5 Recharge περνάει το… μήνυμα του εξηλεκτρισμού του από τα σχετικά λογότυπα και από την μια έξτρα «τάπα καυσίμου».
Προσωπικά πέχω σοβαρότατες αμφιβολίες ποιό είναι το νόημα να πάρει κάποιος τέτοιο όχημα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις - κανένα έστω θεωρητικό πλεονέκλτημα δεν αντισταθμίζει τη σημαντική διαφοράσ κόστους. Προφανώς απευθύνεται μόνο σε εταιρικούς πελάτες που το παίρνον για 5 χρόνια και τους βολεύει ο μηδενικός εταιρικός φόρος. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα των 8 ετών εγγύησης της Ford χάνεται και μπαίνει στο παιχνίδι και το DS (δεν νομίζω οτι κάποιος συνετός θα αγοράσει DS με τέτοια περίπλοκα συστήματα για δικό του, θα ξημεροβραδυάζεται στα συνεργεία...). H Volvo έχει μεν το όνομα αλλά αντικειμενικά στη σύγκριση έχει θέμα και απο αξιοπιστία, ε, δεν είναι και πρώτο πράμα...
Προσωπικά πέχω σοβαρότατες αμφιβολίες ποιό είναι το νόημα να πάρει κάποιος τέτοιο όχημα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις - κανένα έστω θεωρητικό πλεονέκλτημα δεν αντισταθμίζει τη σημαντική διαφοράσ κόστους. Προφανώς απευθύνεται μόνο σε εταιρικούς πελάτες που το παίρνον για 5 χρόνια και τους βολεύει ο μηδενικός εταιρικός φόρος. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα των 8 ετών εγγύησης της Ford χάνεται και μπαίνει στο παιχνίδι και το DS (δεν νομίζω οτι κάποιος συνετός θα αγοράσει DS με τέτοια περίπλοκα συστήματα για δικό του, θα ξημεροβραδυάζεται στα συνεργεία...). H Volvo έχει μεν το όνομα αλλά αντικειμενικά στη σύγκριση έχει θέμα και απο αξιοπιστία, ε, δεν είναι και πρώτο πράμα...
Η ηλεκτρικη αυτονομία τους με αριθμούς; Για την "καθημερινότητα" διαβασα, δηλαδή 45-50 χλμ;