Τα 5 μικρά βενζίνης με τη χαμηλότερη κατανάλωση
57.765 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Αυτά είναι τα 5 βενζινοκίνητα μικρά μοντέλα της αγοράς, που καίνε… τίποτα, όχι στη θεωρία του κατασκευαστή, αλλά στην πράξη των ειδικών μετρήσεων που κάνει το TEST CENTER του AutoΤρίτη.
Το Auto Τρίτη πραγματοποιεί τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε μοντέλο της αγοράς, που δοκιμάζει. Αυτές οι μετρήσεις κατανάλωσης βασίζονται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο και όχι στα... χαρτιά των κατασκευαστών. Παρακάτω θα δείτε ποια μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης που έχουμε εμείς μέχρι στιγμής μετρήσει, αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά, μετά από την ανακατάταξη που έφερε το λανσάρισμα στην αγορά του υβριδικού Renault Clio E-Tech.
5η θέση: VW Polo 1,0 MPI 80 PS
5η θέση: VW Polo 1,0 MPI 80 PS
- 1,0 MPI με 80 άλογα και 93 Nm ροπής
- 0-100 χλμ./ώρα σε 16,0 δλ.
- 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 16,8 δλ.
- Εκπομπές CO2: 124 γρ./χλμ. (WLTP)
- Από 15.958 ευρώ
Η βασική έκδοση του VW Polo με τον 3κύλινδρο, ατµοσφαιρικό 1,0 MPI βενζινοκινητήρα αποδεικνύεται ένα από τα πιο οικονομικά μικρά μοντέλα. Σε αυτό συμβάλει και το 5άρι µηχανικό κιβώτιο, το οποίο χάρη στη σχετικά αραιή κλιµάκωσή του, κρατάει χαµηλά τη µέση κατανάλωση, η οποία με 5,8 λτ./100 χλµ. μετρήθηκε κοντά στις υποσχέσεις του κατασκευαστή (5,5 λτ./100 χλμ. κατά WLTP). Στην πράξη το µοτέρ είναι ελαστικό, µε την απόκρισή του στο γκάζι να είναι καλή και παράλληλα στις χαµηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει «ζωντανό». Ωστόσο οι επιδόσεις είναι ασθενικές, ενώ όσο ανεβαίνουν οι στροφές, η απόδοση φθίνει αισθητά και ο θόρυβος αυξάνεται αποκαλύπτοντας τον αστικό, κυρίως, προσανατολισμό της συγκεκριμένης έκδοσης του Polo.
Όπως έχουμε δει και στις υπόλοιπες εκδόσεις του Polo που έχουμε δοκιμάσει, έτσι και σε αυτή η ποιότητα κύλισης του γερμανικού μικρού κινείται στα άνω όρια της κατηγορίας. Αντίστοιχα σε πολύ υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η άνεση της ανάρτησης, η οποία «σβήνει» αθόρυβα και αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Αρκετά αποτελεσματική είναι η συμπεριφορά της ανάρτησης, όπως και του αμαξώματος σε πιο πιεστικές καταστάσεις, με πολύ ψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με το τιµόνι να παρέχει σωστή πληροφόρηση κάθε στιγμή και ικανοποιητικό βάρος. Από την άλλη το fun to drive στοιχείο λείπει από το ρεπερτόριο του συγκεκριμένου Polo, καθώς δεν το βοηθάει ο κινητήρας του. Τέλος, τα φρένα με ταμπούρα πίσω, χρειάζονται 39,9 μ. για να ακινητοποιήσουν το γερμανικό μικρό από τα 100 χλμ./ώρα.
Όπως έχουμε δει και στις υπόλοιπες εκδόσεις του Polo που έχουμε δοκιμάσει, έτσι και σε αυτή η ποιότητα κύλισης του γερμανικού μικρού κινείται στα άνω όρια της κατηγορίας. Αντίστοιχα σε πολύ υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η άνεση της ανάρτησης, η οποία «σβήνει» αθόρυβα και αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Αρκετά αποτελεσματική είναι η συμπεριφορά της ανάρτησης, όπως και του αμαξώματος σε πιο πιεστικές καταστάσεις, με πολύ ψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με το τιµόνι να παρέχει σωστή πληροφόρηση κάθε στιγμή και ικανοποιητικό βάρος. Από την άλλη το fun to drive στοιχείο λείπει από το ρεπερτόριο του συγκεκριμένου Polo, καθώς δεν το βοηθάει ο κινητήρας του. Τέλος, τα φρένα με ταμπούρα πίσω, χρειάζονται 39,9 μ. για να ακινητοποιήσουν το γερμανικό μικρό από τα 100 χλμ./ώρα.
Σελίδα 2 | Suzuki Swift Hybrid με 83 άλογα |
Σελίδα 3 | Honda Jazz Hybrid με 109 άλογα |
Σελίδα 4 | Renault Clio E-Tech με 140 άλογα |
Σελίδα 5 | Βασιλιάς: Toyota Yaris HSD με 116 άλογα |
Κύριοι του ειδικού τύπου το ξέρετε καλύτερα από εμένα, σαν ντίζελ, καίνε ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΤΊΖΕΛ !!!
Αν έχεις δώσει 25 χιλιάρικα τελική τιμή αγοράς για το υβριδικό Clio δεν νομίζω οτι μπορείς να υπερηφανεύεσαι για τα 5,5 λίτρα/100 χλμ και μια εξοικονόμηση που θα κάνεις 10 χρόνια να αποσβέσεις αν δεν είσαι ταξιτζής που γράψει 100.000 χλμ/χρόνο