Τα SUV είναι της μόδας. Και η Toyota, που τα έφερε στο προσκήνιο δε θα μπορούσε να μην έχει σήμερα την πιο πλήρη γκάμα με ένα μοντέλο για κάθε χαρακτήρα και πορτοφόλι.
Μια φορά και έναν καιρό τα 4×4 ήταν σκληροτράχηλες κατασκευές, που ναι μεν πήγαιναν εκεί που άλλα οχήματα δεν μπορούσαν να φτάσουν ποτέ, αλλά στην καθημερινότητα έκαιγαν τα άντερά τους και σου έκαναν τη ζωή μαρτύριο. Και μετά, το 1994, ήρθε το Toyota RAV4, ένα επαναστατικό για την εποχή του αυτοκίνητο το οποίο συνδύαζε δυνατότητες off road 4X4 με ανέσεις και δυνατότητα κίνησης σε αστικό περιβάλλον. To RAV4 έγινε το όχημα που μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανείς για την μεταφορά της οικογένειας του, για την δουλειά του, αλλά και για τα χόμπι του με δυνατότητα κίνησης σε χώμα και δύσκολες συνθήκες, γι΄ αυτό και χαρακτηρίστηκε «όχημα ελευθέρου χρόνου». Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι λίγο πολύ γνωστό για να φτάσουμε μέχρι τη μοντέρνα «τρέλα» των SUV και των crossover με τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν συνεχώς νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Η Toyota, που κέρδισε πολλά από τον «μπαμπά» των SUV φρόντισε, έστω και με καθυστέρηση, να προσφέρει την πληρέστερη γκάμα μοντέλων με SUV και Crossover χαρακτήρα. Σήμερα η «SUV» γκάμα της Toyota στην ελληνική αγορά έχει από το μίνι Aygo X μέχρι το θεριό Land Cruiser! Aς τη θυμηθούμε κατά σειρά… μεγέθους και ας δούμε αν κάθε πρόταση έχει κάτι το ξεχωριστό.
Αν και τα μίνι πόλης είναι πλέον είδος από εξαφάνιση, η Toyota επένδυσε με τη νέα γενιά Aygo στην οποία έδωσε crossover χαρακτηριστικά, εξ’ ου και το όνομα Χ στην ονομασία του μοντέλου. Στην τρίτη του γενιά λοιπόν, το Aygo απέκτησε «περιπετειώδη» χαρακτήρα και εμφάνιση, καθώς και crossover προσανατολισμό χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος (131 χλστ. πλέον) και τις μεγάλες ζάντες έως και 18 ίντσες. Το εσωτερικό έγινε πιο ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές, ενώ ο διάκοσμος ακολουθεί ένα trendy καμπυλόγραμμο μοτίβο. Η οθόνη αφής 9 ιντσών του συστήματος infotainment Toyota Smart Connect δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Για την κίνηση φροντίζει ο 1.000άρης 1KR-FE 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, ισχύος 72 ίππων και 93 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων (διαβάστε εδώ την πλήρη δοκιμή) ή με αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (κάνε κλικ εδώ για τη σχετική δοκιμή). Και στις δύο περιπτώσεις σε πρώτο πλάνο είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και η ευελιξία, σημαντικά χαρακτηριστικά για ένα αυτοκίνητο πόλης. Εσείς τι λέτε όμως, καλή η κίνηση της Toyota να δώσει cross χαρακτηριστικά στο μίνι μοντέλο της;
Αν και τα μίνι πόλης είναι πλέον είδος από εξαφάνιση, η Toyota επένδυσε με τη νέα γενιά Aygo στην οποία έδωσε crossover χαρακτηριστικά, εξ' ου και το όνομα Χ στην ονομασία του μοντέλου. Στην τρίτη του γενιά λοιπόν, το Aygo απέκτησε «περιπετειώδη» χαρακτήρα και εμφάνιση, καθώς και crossover προσανατολισμό χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος (131 χλστ. πλέον) και τις μεγάλες ζάντες έως και 18 ίντσες. Το εσωτερικό έγινε πιο ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές, ενώ ο διάκοσμος ακολουθεί ένα trendy καμπυλόγραμμο μοτίβο. Η οθόνη αφής 9 ιντσών του συστήματος infotainment Toyota Smart Connect δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Για την κίνηση φροντίζει ο 1.000άρης 1KR-FE 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, ισχύος 72 ίππων και 93 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων (διαβάστε εδώ την πλήρη δοκιμή) ή με αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (κάνε κλικ εδώ για τη σχετική δοκιμή). Και στις δύο περιπτώσεις σε πρώτο πλάνο είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και η ευελιξία, σημαντικά χαρακτηριστικά για ένα αυτοκίνητο πόλης. Εσείς τι λέτε όμως, καλή η κίνηση της Toyota να δώσει cross χαρακτηριστικά στο μίνι μοντέλο της;