ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

31 χρόνια Citroen Xantia: Κομψή & «στριφτερή» Γαλλίδα

 Σχολιάστε 
51.109 Επισκέψεις στο άρθρο
31 χρόνια Citroen Xantia: Κομψή & «στριφτερή» Γαλλίδα
3 Φωτογραφίες »

- Για κάποιους το τελευταίο «καθαρόαιμο» Citroen παλιάς σχολής
- Υδροπνευματική ανάρτηση & ρεκόρ στο elk test που.... δεν σπάει
- Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα
- Με όνομα που προήλθε από την ελληνική λέξη «ξανθός»
- 25 χρόνια τώρα έχει το ρεκόρ του elk test!

Citroen Xantia δια χειρός Bertone

Μπορεί ακόμα και οι άνθρωποι της Citroen να αναφέρονται στο μεσαίο sedan τους ως «το Xantia», ωστόσο θα μας επιτρέψετε να χρησιμοποιήσουμε το θηλυκό γένος, αφού λίγο πολύ στη χώρα μας τη γνωρίσαμε ως την Xantia (σ.σ. η σωστή προφορά είναι Ξαντιά, με τον τόνο στη λήγουσα, ωστόσο στην Ελλάδα τη «βαφτίσαμε» Ξάντια). Σημειώσετε πως, η ονομασία του μοντέλου προήλθε από την ελληνική λέξη «ξανθός». Αναφερόμαστε σε ένα μοντέλο που μπορεί να μοιάζει με ένα ταπεινό οικογενειακό αυτοκίνητο το οποίο αντικατέστησε την επιτυχημένη, αλλά γερασμένη για την εποχή σειρά BX, ωστόσο το κομψό δημιούργημα με τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Bertone ήταν και είναι πολλά παραπάνω. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά...

Έμπνευση για τη σιλουέτα της Xantia, που ισορροπούσε ευχάριστα ανάμεσα στο μοντέρνο και το κλασικό, αποτέλεσε το μεγαλύτερο XM με το σφηνοειδές μοτίβο. Η μία και μοναδική γενιά της «Ξανθιάς» Γαλλίδας παραγόταν από το 1993 έως το 2002 και πούλησε περίπου 1.528.800 αυτοκίνητα


Στις αρχές του 1998, η γαλλική εταιρεία βελτίωσε αισθητικά το μεσαίο μοντέλο της, έτσι ώστε να συμβαδίζει με τα σχεδιαστικά πρότυπα της εποχής, διατηρώντας αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,30, τιμή που ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ καλή. Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονταν στον εμπρός πρόβολο, όπου το καπό είχε ενσωματωμένη τη μάσκα, στα φαρδύτερα φτερά και στους ανασχεδιασμένους προβολείς. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούσαν κυρίως στην ποιότητα των υλικών, διατηρώντας τους πολύ καλούς χώρους για 5 επιβάτες και την ικανοποιητική εργονομία.

Σελίδα 2Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα
Σελίδα 3Ρεκόρ στο Elk Test (αποφυγή κινδύνου) από το 1999 μέχρι σήμερα
Σελίδα 4Video: Υδροπνευματική ανάρτηση με Hydractive 2
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL