- 4.200 ευρώ φθηνότερο είναι το Peugeot
- 800 ευρώ το χρόνο λιγότερα θα πληρώσεις για καύσιμα με το ήπια υβριδικό 3008
- Ισοπαλία 2-2 στους χώρους, μιας και είναι δύο από τα πιο ευρύχωρα οικογενειακά SUV
- Έχουν κορυφαία ποιότητα κατασκευής & σύγχρονο εσωτερικό με μεγάλες οθόνες
4.200 ευρώ φθηνότερο είναι το Peugeot
Το νέο Peugeot 3008 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με νέα κινητήρια σύνολα και ακόμη πιο premium βλέψεις. Και με προδιαγραφές αρκετές για να το βάλουμε απέναντι σε μία δημοφιλή επιλογή της κατηγορίας των οικογενειακών SUV όπως η BMW X1. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για δύο κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα για το 2024, με την 3η γενιά του 3008 να στοχεύει σε ακόμη περισσότερες πωλήσεις.
Και σε επίπεδο τιμής, το γαλλικό SUV ξεκινά από αρκετά καλύτερη αφετηρία σε σχέση με την X1. Η εισαγωγική έκδοση του Peugeot 3008 με το ήπια υβριδικό σύνολο 136 ίππων (Allure) κοστίζει 36.900 ευρώ, όταν η αντίστοιχη βενζινοκίνητη BMW X1 με τα ίδια άλογα έχει αρχική τιμή 41.160 ευρώ.
800 ευρώ το χρόνο λιγότερα θα πληρώσεις για καύσιμα με το ήπια υβριδικό 3008
Τα δύο μοντέλα του συγκριτικού μας έχουν ίδια ιπποδύναμη (136 άλογα), υπάρχουν όμως διαφορές στα επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά. Σημαντικότερη διαφορά είναι η ήπια υβριδική τεχνολογία του 3008, με έναν έξτρα, μικρό ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ υποστηρίζει το βασικό βενζινοκινητήρα σε διάφορες οδηγικές περιστάσεις, συγκρατώντας την κατανάλωση γύρω στα 8,5 λτ./100 χλμ..
Από την πλευρά της, η BMW X1 στην εισαγωγική της έκδοση (sDrive 18i) δεν φέρει κάποια εξηλεκτρισμένη τεχνολογία. Αυτός είναι κι ένας λόγος που η μέση κατανάλωση του γερμανικού SUV ξεφεύγει, κυρίως εντός πόλης όπου και πλησιάζει και τα 11 λίτρα. Για αυτό, κιόλας, σε ετήσια βάση και για κάποιον που κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο (80-20 πόλη-αυτοκινητόδρομο), με ήπια υβριδικό Peugeot θα πληρώσεις ακόμη και 800 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα.
Ισοπαλία 2-2 στους χώρους, μιας και είναι δύο από τα πιο ευρύχωρα οικογενειακά SUV
Μετά τις μετρήσεις κατανάλωσης, έρχονται οι μετρήσεις χώρων στις οποίες και τα δύο μοντέλα είναι πολύ ψηλά στους συνολικούς δείκτες αξιολόγησης. Αρχικά, υπάρχει ισοπαλία 2-2 στις τέσσερις βασικές παραμέτρους που μετράμε. Αμφότερα μπορούν να χωρέσουν 5 ενήλικους επιβάτες με πολλή άνεση, με το να έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας και τη X1 πορτ-μπαγκάζ που χωρά +1 τσάντα πλάτης.
Έχουν κορυφαία ποιότητα κατασκευής & σύγχρονο εσωτερικό με μεγάλες οθόνες
Κατά τα άλλα, BMW X1 και Peugeot 3008 ξεχωρίζουν για το premium αισθητικό αποτύπωμα της καμπίνας τους, όπως εκφράζεται με την ποιότητα κατασκευής και τον ψηφιακό της εξοπλισμό. Κι αν από την BMW κάτι τέτοιο θεωρείται αναμενόμενο λόγω «καταγωγής», στην περίπτωση του 3008 έχουμε κι άλλη βελτίωση, η οποία το εδραιώνει στα «χωράφια» των premium. Highlight, φυσικά, είναι το νέο Panoramic i-Cockpit που ενσωματώνει μια οθόνη 21 ιντσών, ψηλά στο ταμπλό.
Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν τη συγκριτική δοκιμή της BMW X1 με το νέο Peugeot 3008
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Αίσθηση πολυτέλειας στο 90% & δύο ψαρωτικές καμπίνες |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Κερδίζει σε κατανάλωση λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας το Peugeot, καλές επιδόσεις έχουν και τα δύο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης & αθόρυβη λειτουργία, ακόμη και στα 120 χλμ./ώρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |