2 φωτογραφίες »

Ο 1,33 λτ. κινητήρας της GLB σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, προσφέρουν ζωντανές επιδόσεις με συγκρατημένη κατανάλωση.

Κινητήρας: Καλύτερες οι επιδόσεις της GLB

184.332 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2020)

Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης GLB 200 είναι o 4κύλινδρος 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρας, που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής (μόλις στις 1.620-4.000 σ.α.λ.).Το σύνολο με εξαίρεση μια τραχύτητα στις υψηλές στροφές, είναι «γεμάτο», δυνατό και εύστροφο χαρίζοντας άκρως ζωντανές επιδόσεις, χάρη και στο εξαιρετικό, 7τάχυτο, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT.

Kάτω από το καπό της X1 sDrive18i βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας του BMW γκρουπ. Αυτός αποδίδει 140 άλογα και 220 Nm ροπής από τις 1.480 σ.α.λ.. Το μοτέρ τραβάει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών, και παρότι 3κύλινδρο αυτό δεν γίνεται πολύ αισθητό, ενώ η ροπή από χαμηλά διευκολύνει στους καθημερινούς ρυθμούς κίνησης. Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο συμβάλλει στην επίτευξη καλών ρεπρίζ, ωστόσο όχι στο βαθμό της ισχυρότερης GLB, που υπερτερεί γύρω στο 1,5 δλ. σε 0-100 χλμ./ώρα και ρεπρίζ. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η X1 αποδεικνύεται πιο απαιτητική, με 9,4 λτ./100 χλμ. έναντι 9,0 λτ. της GLB.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto