Σκοπός κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας
είναι να εξελίξει την ανάρτηση με τέτοιο
τρόπο, ώστε οι κραδασμοί να μην περνούν
μέσα στην καμπίνα και διαταράσσουν τους επιβαίνοντες, χωρίς βέβαια να επηρεάζονται τα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Η ανάρτηση πρέπει να «σιδερώνει» τα σαμαράκια!
90.565 Επισκέψεις στο άρθρο
Το σημαντικότερο στοιχείο όσον αφορά στην άνεση που παρέχει ένα αυτοκίνητο στους επιβάτες, είναι ο τρόπος με τον οποίο η ανάρτησή του φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου, όπως σαμαράκια, λακκούβες, φρεάτια κ.λπ.. Σκοπός κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να εξελίξει την ανάρτηση με τέτοιο τρόπο, ώστε οι κραδασμοί να μην περνούν μέσα στην καμπίνα και διαταράσσουν τους επιβαίνοντες χωρίς βέβαια να επηρεάζονται τα οδηγικά χαρακτηριστικά. Ειδικά μάλιστα στη χώρα μας, που το οδικό μας δίκτυο –δυστυχώς- είναι γεμάτο από κακοτεχνίες, η άνεση της ανάρτησης αποτελεί αναμφίβολα ένα τεράστιο πλεονέκτημα για το εκάστοτε μοντέλο. Πως όμως μπορούμε να διακρίνουμε ποιο αυτοκίνητο έχει την πιο άνετη ανάρτηση και πως αυτό έχει εφαρμογή στην καθημερινότητά μας; Γιατί μπορεί ναι μεν να βλέπουμε την αρχιτεκτονική ή τα χαρακτηριστικά κάθε ανάρτησης, ωστόσο αυτές εντάσσονται στο συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου, συνεπώς από αυτά μπορούμε να αντλήσουμε κάποια στοιχεία, όχι όμως και να βγάλουμε ολοκληρωμένα συμπεράσματα.
Εμείς λοιπόν στο νέο τεστ του AutoΤρίτη αποφασίσαμε νε συγκρίνουμε 10 οικογενειακά SUV όσον αφορά στη λειτουργία της ανάρτησής τους (θα ακολουθήσει και 2ο μέρος με αυτοκίνητα όπως το Citroen C5 Aircross, Renault Kadjar, Peugeot 3008, VW Tiguan και άλλα). Οι τομείς που εξετάζουμε είναι η λειτουργία της ανάρτησης και πόσο αποτελεσματικά θα αποσβέσει διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες στο δρόμο και τι θόρυβος θα περάσει μέσα στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας. Η επιλογή της συγκριμένης κατηγορίας έγινε καθώς η συγκεκριμένη κλάση αποτελεί τη δημοφιλέστερη για τους οικογενειάρχες, αλλά και αυτή που θεωρείται ιδανικότερη για ταξίδια.