Τι έκαναν οι υπόλοιποι;
90.675 Επισκέψεις στο άρθρο
3 Φωτογραφίες »
Τον premium χαρακτήρα της επιβεβαίωσε η Mercedes GLA, αλλά και την εξαιρετική πρόοδο στον τομέα της άνεσης συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.
Στο μέσο της λίστας θα συναντήσουμε το Nissan Qashqai, με επίδοση 8,6 ΜΜΙ και 44 γρ. από χυμένο νερό, το οποίο ενώ είχε πολύ καλό bound, με αποτέλεσμα να είναι άνετο όταν «χτυπούσε» στα σαμαράκια, δεν έχει εξίσου καλό rebound.
Επόμενο στη λίστα, τo Mitsubishi Eclipse Cross που κατέγραψε 0,1 ΜΜΙ και 2 γρ. νερού παραπάνω. Σε αυτό έπαιξε ρόλο η σχετικά μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησής του συγκριτικά με τα μοντέλα που είχαν καλύτερη επίδοση, η οποία δεν προλάβαινε να ολοκληρώσει την πορεία της ανάμεσα στα διαστήματα που μεσολαβούσαν στα σαμαράκια.
Το Kia XCeed δεν τα κατάφερε εξίσου καλά, όπως το αδερφό Sportage, αφού η σκληρότερη ανάρτηση δεν απορροφούσε το ίδιο αποτελεσματικά τα εμπόδια. ¶λλωστε το XCeed έχει και πιο «ασφάλτινο χαρακτήρα», όντας το δυναμικότερο μοντέλο όλων όσων πήραν μέρος στο τεστ και με δεδομένο αυτόν τον προσανατολισμό αξιολογείται πολύ θετικά.
Ίδια επίδοση με το XCeed, 8,8 MMI και 48 γρ. νερό είχε και το Opel Grandland X, το οποίο πάντως άφησε καλή αίσθηση σε όλη τη διαδικασία, ενώ τέλος το Honda HR-V, σημείωσε επίδοση 9 ΜΜΙ με 49 γρ. χυμένου νερού, απόρροια του πιο ασφάλτινου και δυναμικού προφίλ του. Πάλι με δεδομένο τον προσανατολισμό του, η ανάρτηση κρίνεται αποτελεσματική.
Info
Για να καταλάβετε την ποσότητα του καφέ που χύθηκε θα σας δώσουμε δύο παραδείγματα. Ένα καπάκι από μπουκάλι νερού περιέχει 7 γρ. καφέ, ενώ ένα σφηνοπότηρο περίπου 35 γρ. καφέ. Δύο σταγόνες πάντως φτάνουν για να λερώσουν τα ρούχα σας…
Επόμενο στη λίστα, τo Mitsubishi Eclipse Cross που κατέγραψε 0,1 ΜΜΙ και 2 γρ. νερού παραπάνω. Σε αυτό έπαιξε ρόλο η σχετικά μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησής του συγκριτικά με τα μοντέλα που είχαν καλύτερη επίδοση, η οποία δεν προλάβαινε να ολοκληρώσει την πορεία της ανάμεσα στα διαστήματα που μεσολαβούσαν στα σαμαράκια.
Το Kia XCeed δεν τα κατάφερε εξίσου καλά, όπως το αδερφό Sportage, αφού η σκληρότερη ανάρτηση δεν απορροφούσε το ίδιο αποτελεσματικά τα εμπόδια. ¶λλωστε το XCeed έχει και πιο «ασφάλτινο χαρακτήρα», όντας το δυναμικότερο μοντέλο όλων όσων πήραν μέρος στο τεστ και με δεδομένο αυτόν τον προσανατολισμό αξιολογείται πολύ θετικά.
Ίδια επίδοση με το XCeed, 8,8 MMI και 48 γρ. νερό είχε και το Opel Grandland X, το οποίο πάντως άφησε καλή αίσθηση σε όλη τη διαδικασία, ενώ τέλος το Honda HR-V, σημείωσε επίδοση 9 ΜΜΙ με 49 γρ. χυμένου νερού, απόρροια του πιο ασφάλτινου και δυναμικού προφίλ του. Πάλι με δεδομένο τον προσανατολισμό του, η ανάρτηση κρίνεται αποτελεσματική.
Info
Για να καταλάβετε την ποσότητα του καφέ που χύθηκε θα σας δώσουμε δύο παραδείγματα. Ένα καπάκι από μπουκάλι νερού περιέχει 7 γρ. καφέ, ενώ ένα σφηνοπότηρο περίπου 35 γρ. καφέ. Δύο σταγόνες πάντως φτάνουν για να λερώσουν τα ρούχα σας…
Σελίδα 1 | Mega Test άνεσης ανάρτησης σε 10 οικογενειακά SUV (Μέρος 1ο) |
Σελίδα 2 | Η ανάρτηση πρέπει να «σιδερώνει» τα σαμαράκια! |
Σελίδα 3 | Το «Τεστ του Καφέ» πλέον περιλαμβάνει σεισμογράφους & ντεσιμπελόμετρα |
Σελίδα 4 | Το Dacia Duster είχε τις λιγότερες αναταράξεις |
Σελίδα 5 | Kuga & Sportage συμπλήρωσαν το «βάθρο» |
Σελίδα 6 | Mercedes GLA & Toyota C-HR δεν καταλαβαίνουν από σεισμούς |
Σελίδα 7 | Τι έκαναν οι υπόλοιποι; |
Σελίδα 8 | TEST Θορύβου |