TEST Θορύβου
89.809 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Πρωτιά στον θόρυβο και δεύτερη θέση στις αναταράξεις για το νέο Kuga, που πιστοποίησε τη θεαματική του βελτίωση και σε αυτόν τον τομέα.
Ford Kuga, το πιο ήσυχο
Πάμε στον επίσης πολύ σημαντικό τομέας της άνεσης, αυτόν που αφορά το πόσο θόρυβο κάνει η ανάρτηση, όταν περνά συνεχείς ανωμαλίες στο δρόμο. Εμείς καταγράψαμε πάλι το μέγιστο βαθμό θορύβου που δημιουργήθηκε κατά τα διαδικασία. Όπως θα δούμε υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην κατάταξη, καθώς πλέον παίζουν διαφορετικά χαρακτηριστικά ρόλο, όπως φυσικά και η ηχομόνωση της καμπίνας.
Καλύτερο μοντέλο σε αυτή τη δοκιμασία αναδείχτηκε το Ford Kuga με τα μέγιστα decibel να φτάνουν στον αριθμό των 75,6. Συνολικά και σε συνάρτηση με την προηγούμενη διαδικασία βλέπουμε πως η Ford έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα της άνεσης. Ελάχιστο πιο θορυβώδες το Kia XCeed με 75,7 db μέγιστο θόρυβο, ενώ η πρώτη τριάδα κλείνει με το Toyota C-HR όπου είχε μέγιστο θορύβου 78,5 db.
Εδώ αξίζει να παρατηρήσουμε πως τα δύο πρώτα μοντέλα εφοδιάζονται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ το μοντέλο της Toyota με διπλά ψαλίδια.
Mercedes GLA, best of the rest
Μετά την πρώτη τριάδα, κορυφαία επίδοση ανήκει στην Mercedes GLA, η οποία κατέγραψε μέγιστο 78,6 db, ωστόσο στην μεγαλύτερη διάρκεια της δοκιμασίας ήταν αρκετά ήσυχη.
Τo Sportage που στις αναταράξεις τα πήγε περίφημα, εδώ βρίσκεται στη μέση της κατάταξης με 78,7 db, ακολουθούμενο από το Honda HR-V με 79,6. Από εκεί και πέρα, λίγο πάνω από το όριο των 80 db κυμάνθηκαν τα Opel Grandland X και Dacia Duster με 80,1 και 80,5 db αντίστοιχα. Τέλος η λίστα μας ολοκληρώνεται με τα Mitsubishi Eclipse Cross και Nissan Qashqai, τα οποία είδαν το ντεσιμπελόμετρο να δείχνει μέγιστη τιμή 80,8 και 82,1 db.
4 Φωτογραφίες »
Το Kia Xceed κατάφερε να κρατήσει τον θόρυβο της ανάρτησης έξω από την καμπίνα με εξαιρετικό τρόπο. Δεύτερο στην «κατάταξη του θορύβου».
Καλύτερο μοντέλο σε αυτή τη δοκιμασία αναδείχτηκε το Ford Kuga με τα μέγιστα decibel να φτάνουν στον αριθμό των 75,6. Συνολικά και σε συνάρτηση με την προηγούμενη διαδικασία βλέπουμε πως η Ford έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα της άνεσης. Ελάχιστο πιο θορυβώδες το Kia XCeed με 75,7 db μέγιστο θόρυβο, ενώ η πρώτη τριάδα κλείνει με το Toyota C-HR όπου είχε μέγιστο θορύβου 78,5 db.
Εδώ αξίζει να παρατηρήσουμε πως τα δύο πρώτα μοντέλα εφοδιάζονται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ το μοντέλο της Toyota με διπλά ψαλίδια.
Mercedes GLA, best of the rest
Μετά την πρώτη τριάδα, κορυφαία επίδοση ανήκει στην Mercedes GLA, η οποία κατέγραψε μέγιστο 78,6 db, ωστόσο στην μεγαλύτερη διάρκεια της δοκιμασίας ήταν αρκετά ήσυχη.
Τo Sportage που στις αναταράξεις τα πήγε περίφημα, εδώ βρίσκεται στη μέση της κατάταξης με 78,7 db, ακολουθούμενο από το Honda HR-V με 79,6. Από εκεί και πέρα, λίγο πάνω από το όριο των 80 db κυμάνθηκαν τα Opel Grandland X και Dacia Duster με 80,1 και 80,5 db αντίστοιχα. Τέλος η λίστα μας ολοκληρώνεται με τα Mitsubishi Eclipse Cross και Nissan Qashqai, τα οποία είδαν το ντεσιμπελόμετρο να δείχνει μέγιστη τιμή 80,8 και 82,1 db.
Σελίδα 1 | Mega Test άνεσης ανάρτησης σε 10 οικογενειακά SUV (Μέρος 1ο) |
Σελίδα 2 | Η ανάρτηση πρέπει να «σιδερώνει» τα σαμαράκια! |
Σελίδα 3 | Το «Τεστ του Καφέ» πλέον περιλαμβάνει σεισμογράφους & ντεσιμπελόμετρα |
Σελίδα 4 | Το Dacia Duster είχε τις λιγότερες αναταράξεις |
Σελίδα 5 | Kuga & Sportage συμπλήρωσαν το «βάθρο» |
Σελίδα 6 | Mercedes GLA & Toyota C-HR δεν καταλαβαίνουν από σεισμούς |
Σελίδα 7 | Τι έκαναν οι υπόλοιποι; |
Σελίδα 8 | TEST Θορύβου |