ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

17.846 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2019)

Mε σχεδίαση επηρεασμένη από την S-Class, ήπια υβριδικά κινητήρα σύνολα και πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό πρέπει να περιμένουμε τη νέα C-Class. Διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε.


Να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring «συνελήφθη» η επόμενης γενιάς Μercedes C-Class σεντάν με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο πως οι μηχανικοί της μάρκας θέλησαν να τεστάρουν το νέο μοντέλο στον τομέα των επιδόσεων και του κρατήματος.

Ασφαλή συμπεράσματα για την εμφάνισή του δεν μπορούν να εξαχθούν αφού το αυτοκίνητο που βρέθηκε εκεί είχε πάνω του βαρύ καμουφλάζ. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο πάντως πως η σχεδιαστική συνταγή της νέας γενιάς θα εκμοντερνιστεί σημαντικά παίρνοντας δάνειο πολλά στοιχεία από την S-Class και έτσι σαν αποτέλεσμα θα έχει αξιοσημείωτες διαφορές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι διαστάσεις ωστόσο, θα παραμείνουν σχεδόν οι ίδιες, καθώς η C-Class φαίνεται να έχει βρει, από την υπάρχουσα γενιά, τις ιδανικές αναλογίες. Είναι αρκετά μεγάλη εσωτερικά για να τα πάει καλά με όλες τις μεταφορικές ασκήσεις αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά ευέλικτη και βολική για μέσα στην πόλη.

Στο τεχνικό κομμάτι, η νέα C-Class, με την κωδική ονομασία W206, θα βασιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της Modular Rear-wheel drive Architecture (MRA) πλατφόρμας που χρησιμοποιεί και το τωρινό μοντέλο. Παρά την ονομασία της, η Mercedes θα προσφέρει και σύστημα τετρακίνησης πιθανότητα στις AMG εκδόσεις. Για παράδειγμα, η AMG C 63 θα προσφερθεί πιθανότατα με έναν V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ενώ η AMG C 53 έκδοση θα «φοράει» ένα 6κύλινδρο μοτέρ που θα συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 Βολτ.
 

Αλλες πληροφορίες που έρχονται από το στρατόπεδο της μάρκας αναφέρουν πως το ίδιο ήπια υβριδικό σύστημα (με 4κύλινδρα ή 6κύλινδρα μοτέρ) θα προσφέρεται σε όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς, ωστόσο υπάρχουν πληροφορίες πως θα λάβει και τον turbo 1,33 λτ. κινητήρα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Renault. Ένα ηλεκτρικό boost της τάξης των 100 Nm ροπής, θα καταστήσει αισθητά πιο σβέλτες ακόμα και τις βασικές εκδόσεις με τους τετρακύλινδρους κινητήρες, την ίδια ώρα η ηλεκτρική βοήθεια θα εξυπηρετεί και προς το στόχο των πιο καθαρών προδιαγραφών ρύπων. Αυτό δεν είναι εύκολη άσκηση για τη Daimler, καθώς δύσκολα βρίσκεται άλλος κατασκευαστής, ο οποίος να έχει τόσα πολλά μεγάλα αυτοκίνητα στο στόλο του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR