Τ ο να επιβαίνει κανείς σε κάποιο από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας είναι ιδιαίτερα ευχάριστη και άνετη υπόθεση. Σε αυτό συντελεί -εκτός της ανάρτησης- και η ύπαρξη μαλακών και αναπαυτικών καθισμάτων, που δεν κουράζουν ακόμα και σε μεγάλης διάρκειας ταξίδια. Σε κανένα από τα τρία μοντέλα οι πίσω επιβάτες δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τους χώρους για τα γόνατα ή τα κεφάλια τους, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Πιο ευχάριστα για τους πίσω επιβάτες είναι τα δύο πολυμορφικά, τα οποία παρέχουν υπερυψωμένο κάθισμα με απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα αλλά και τραπεζάκια "αεροπορικού τύπου" στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Οι πολλές θήκες για αντικείμενα στις καμπίνες των Picasso και Scenic είναι λίαν πρακτικές και εξυπηρετικές.
Τα κεντρικά τοποθετημένα ψηφιακά όργανα του Picasso αλλά και η γενικότερη σχεδίαση του ταμπλό κάνουν την εσωτερική εικόνα του μοντέλου ιδιαίτερα ευχάριστη, ενώ και τα υλικά είναι καλής ποιότητας. Ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος μεταξύ των τριών με όγκο 550 λίτρων και φιλοξενεί και ένα τροχήλατο καροτσάκι για ψώνια.
Κλασική σχεδίαση που αποπνέει κύρος για το εσωτερικό του 406, που κερδίζει τις εντυπώσεις με την ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης. Η εργονομία των χειριστηρίων είναι αρκετά καλή, κάτι που συμβαίνει και για τους χώρους για τους επιβάτες -στα μέτρα των σεντάν μοντέλων της μεσαίας κατηγορίας. Ο χώρος για τις αποσκευές είναι μεγαλύτερος από του Scenic κατά 10 λίτρα.
Σύγχρονη είναι η σχεδίαση του εσωτερικού του Scenic. Τα υλικά είναι πολύ καλά σε ποιότητα. Μόνη "παραφωνία" στην πολύ καλή συνολική εικόνα του εσωτερικού είναι η αρκετά οριζόντια τοποθέτηση του τιμονιού. Το ice box (που κρατάει κρύα τα αναψυκτικά) στη βάση της κεντρικής κονσόλας εντυπωσιάζει σαν ιδέα. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 420 λίτρων.
Citroen Xsara Picasso 1,8-Peugeot 406 1,8-Renault Scenic 1,6 Γάλλοι ταξιδιώτες στην Ελλάδα