ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2001
Θέμα προσωπικού στυλ 
Αν παραβλέψουμε την οικονομική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων, που φτάνει τα 1,9 εκατομμύρια δραχμές, οι διαφορές τους έχουν να κάνουν καθαρά με το προσωπικό στυλ του καθενός. Ο έχων οδηγικές ανησυχίες θα ικανοποιηθεί από τη συμπεριφορά και των δύο, καθώς είναι απολύτως ευχάριστα αν και οι στρεβλώσεις του CC περιορίζουν τη... χαρά των απαιτητικών. Σε επίπεδο χώρων για τους επιβάτες, η διαφορά είναι σαφώς υπέρ του GTi, καθώς στο πίσω κάθισμά του μπορούν να βολευτούν ενήλικοι... Ομως κατοχή ενός ανοιχτού αυτοκινήτου δύσκολα αφήνει όμως ασυγκίνητο κάποιον, έστω και αν χρειαστεί να κάνει κάποιες παραχωρήσεις. Οπότε λογικότερη επιλογή (και πιο "κοντά" στα οικονομικά δεδομένα του GTi) είναι το Coupe Cabriolet με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, του οποίου ο οδηγικός χαρακτήρας είναι σχεδόν εξίσου ευχάριστος.
 


Ανοιχτό ή κλειστό; Σίγουρα το CC είναι πιο ελκυστικό σαν "πακέτο" (και πιο ακριβό) αλλά και οι χάρες του GTi δεν είναι λίγες.
 

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
 Διαφορετικά και τόσο όμοια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Οι διαφορές στις λεπτομέρειες
Πανομοιότυπος διάκοσμος και σχεδίαση
Θέμα προσωπικού στυλ 
Παρεμφερής γεύση