ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2001
Παρεμφερής γεύση 
Τα ανοιχτά αυτοκίνητα παραδοσιακά "υποφέρουν" από στρεβλώσεις, καθώς το αμάξωμα δεν έχει τις ενισχύσεις που συναντώνται στις κλειστές εκδόσεις λόγω της δομής τους. Οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν την κατάσταση αυτή, όπως και στην περίπτωση του 206 CC, με ενισχύσεις στην πλατφόρμα του μοντέλου, καθώς επίσης και στο μοναδικό ζευγάρι από κολόνες που φέρει το αυτοκίνητο και δεν είναι άλλο από το πλαίσιο του παρμπρίζ. Στην περίπτωση του Γαλλικού μικρού, οι ενισχύσεις έχουν θετικά αποτελέσματα, χωρίς όμως να αποτελούν πανάκεια στο πρόβλημα των στρεβλώσεων. Στο δρόμο ωστόσο, η επιλογή των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών με τις 16άρες αλουμινένιες ζάντες για το CC, επενεργεί θετικά στη δημιουργία καλής συνολικής εικόνας για τη συμπεριφορά του μοντέλου. Ο υπερστροφικός χαρακτήρας του 206 παρατηρείται σε δρόμους με στροφές και χαμηλό συντελεστή τριβής και στο CC λόγω του πίσω άξονα με τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης αλλά και της μαλακής ανάρτησης που επιτρέπει τις κλίσεις και κατά συνέπεια τη μεταφορά φορτίου. Αυτά άλλωστε είναι στοιχεία που συναντώνται και στην έκδοση GTi. Στις ευθείες, το CC όπως και ο "συγγενής" που φέρει τα σπορτίφ αρχικά είναι εξαιρετικά σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και όταν η ταχύτητα κίνησης, πλησιάζει την τελική του μοντέλου. Κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι περισσότεροι είναι λογικό να εμφανίζονται στο CC αλλά η έντασή τους είναι μέσα στο πλαίσιο του ανεκτού.
 
Στις ευθείες το ανοιχτό 206 επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα, με τη μαλακή ανάρτηση να προσφέρει υψηλού επιπέδου άνεση στους επιβάτες.
 
Ο οδηγός του CC μπορεί να εκμεταλλευτεί το καλό πλαίσιο και την ανάρτηση για να κινηθεί πολύ γρήγορα. Συμπαραστάτες τους είναι το καλό σύστημα διεύθυνσης και ο ροπάτος κινητήρας. Οι κλίσεις στις στροφές χρειάζονται εξοικείωση και δεν αποτελούν αιτία ανησυχίας.
 
Παρόμοια εικόνα και από το GTi, με τη μαλακή ανάρτηση να επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων και την υπερστροφή να βρίσκεται στο "ρεπερτόριο" της συμπεριφοράς του μοντέλου όταν η ταχύτητα είανι αυξημένη.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
 Μοντέλο CC 2,0 GTi
 Κυβισμός (κ.εκ.) 1.997
 Βαλβίδες 16
 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.990 131/6.000
 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 182/4.990 173/4.130
 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,4 9,2
 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,7 9,4
 80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 12,8 13,2
 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 204 210
 Κατανάλωση  (λίτρα/100 χλμ.) 9 8,8
 Βάρος (κιλά) 1.185 987
 Χώρος αποσκευών  (λίτρα) 175- 410 245

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
 Διαφορετικά και τόσο όμοια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Οι διαφορές στις λεπτομέρειες
Πανομοιότυπος διάκοσμος και σχεδίαση
Θέμα προσωπικού στυλ 
Παρεμφερής γεύση