Στο εσωτερικό και των τριών αυτοκινήτων υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που κάνουν το καθένα από αυτά να ξεχωρίζει. Είναι κάποια στοιχεία που γίνονται άμεσα αντιληπτά από τον περιστασιακό και όχι μόνο οδηγό ή και επιβάτη των μοντέλων, βάσει των οποίων χαρακτηρίζεται και το σύνολο. Έτσι, το Γερμανικό μοντέλο διακρίνεται για την ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης, επιδεικνύοντας ολοκληρωτική έλλειψη τριγμών, ακόμα και όταν ο δρόμος πάνω στον οποίο κινείται το μοντέλο φέρει έντονες ανωμαλίες, θυμίζοντας ποιοτικό αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Η σχεδίαση του εσωτερικού του Polo δεν εισάγει καινά δαιμόνια και παραμένει στα γνωστά για τη VW συντηρητικά πρότυπα.
Αντίστοιχα, το Citroen C3 προβάλλει ένα κατά πολύ πιο ευχάριστο εσωτερικό σε σχεδίαση -εύλογα, αφού είναι το πιο νέο μοντέλο της κατηγορίας- με χαρακτηριστική διχρωμία στο ταμπλό. Τα υλικά που συναντώνται ως επένδυση στην καμπίνα των επιβατών είναι αναβαθμισμένα σε σχέση με αυτά του Saxo, απέχουν -έστω και λίγο- όμως από το να χαρακτηριστούν κορυφαία. Όπως και τα αντίστοιχα του Peugeot 206. Τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό του 206 είναι εφάμιλλα με αυτά του C3 και η σχεδίαση παραμένει σύγχρονη και λειτουργική. Η διχρωμία της έκδοσης Roland Garros καθιστά το εσωτερικό του μοντέλου ιδιαίτερα ευχάριστο, ενώ σχεδιαστικά είναι ανεξαρτήτως έκδοσης καλαίσθητο και διακρίνεται μεταξύ των μοντέλων της μικρής κατηγορίας.
Στο C3 οι χρωματισμοί και ο διάκοσμος γενικότερα κάνουν την παραμονή των επιβατών ευχάριστη. Τα υλικά σε επίπεδο ποιότητας είναι καλά.
Το εσωτερικό του 206 είναι καλαίσθητο και άρτια
συναρμολογημένο. Η έκδοση Roland Garros διαθέτει διχρωμία.
Το ταμπλό του Γερμανικού μοντέλου είναι συντηρητικής αισθητικής. Κατασκευαστικά είναι άρτιο και τα υλικά που το αποτελούν κορυφαία.