ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2004
Πρώτη επαφή
Η οικογένεια ολοκληρώθηκε
Scenic 2,0T & Megane CC 2,0T
Νέα "καρδιά" για τα Renault Scenic και Megane CC
Στο πλαίσιο της παρουσίασης των Megane Renault Sport και Grand Scenic, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τα Renault Scenic και Megane Coupe Cabriolet με το νέο κινητήρα που προστίθεται στην γκάμα τους. Ο λόγος για το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων που αποδίδει 165 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. Πρόκειται για την εξέλιξη του γνωστού κινητήρα F4R που προέρχεται από την γκάμα του Clio με την προσθήκη ενός ειδικά αναπτυγμένου στροβιλοσυμπιεστή "twin scroll". H υψηλή σχέση συμπίεσης (9,5:1) εξασφαλίζει υψηλή απόδοση καθώς και μειωμένες εκπομπές καυσαερίων. Παράλληλα η μέση κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα καθώς για το Scenic 2,0T απαιτούνται 8,1 λτ./100 χλμ. και για το Megane CC 2,0T 7,9 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, για μεικτό κύκλο κίνησης. Στον τομέα των επιδόσεων, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα για το Scenic 2,0T απαιτούνται 8,6 δλ. και για το Megane CC 2,0T 8,7 δλ. αντίστοιχα. Οι δίλιτρες εκδόσεις των Renault Scenic και Megane CC αναμένονται στην ελληνική αγορά το προσεχές καλοκαίρι (Ιούνιος και Ιούλιος αντίστοιχα).
O δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που διατίθεται πλέον και στα Renault Scenic και Megane CC αποδίδει ισχύ 165 ίππων.

 
 Megane Renault Sport (225PS) & Grand Scenic
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ασφάλεια - εσωτερικό
Scenic 2,0T & Megane CC 2,0T