Μεγάλη θα είναι η γκάμα των μηχανικών συνόλων που θα εφοδιάζουν το νέο 5θυρο Α3 Sportback. Το σημαντικότερο όμως νέο αποτελεί ο νέος 2,0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας τεχνολογίας FSI που θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε μοντέλο της Γερμανικής εταιρείας και αναμένεται στο μέλλον να τροφοδοτήσει και τα υπόλοιπα μοντέλα του Ομίλου (VW, Skoda κ.λπ.). Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (DSG) και αποδίδει 200 ίππους και 280 Nm ροπής στις 1.800-5.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση που προσδίδει στο όχημα από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα είναι 7,1 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα ανέρχεται στα 234 χλμ. Βέβαια οι γνωστοί κινητήρες που εφοδίαζαν και την 3θυρη έκδοση θα παραμείνουν με αποτέλεσμα όποιος το επιθυμεί να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στον 1,6 FSI απόδοσης 115 ίππων, στον 2,0 λίτρων FSI ισχύος 150 ίππων και στην πιο ισχυρή έκδοση, αυτή των 3,2 λίτρων V6 απόδοσης 250 ίππων.
Εσωτερικό
Ο εσωτερικός διάκοσμος του 5θυρου Α3 συνδυάζει με απόλυτη επιτυχία τις σπορτίφ αισθητικές πινελιές με την πολυτέλεια.
Στον εσωτερικό διάκοσμο του 5θυρου Α3 δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με την 3θυρη έκδοση. Τα πλαστικά του ταμπλό έχουν ευχάριστη όψη, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί “κλέβουν” τις εντυπώσεις με τη μαλακή υφή τους και τον υποδειγματικό τρόπο συναρμολόγησής τους. Σχεδιαστικά, η αισθητική διαμόρφωση του εσωτερικού διακόσμου φέρει πολλά γνώριμα στοιχεία από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας (βλ. Audi TT) καθώς συνδυάζει πολυτελή και σπορτίφ στοιχεία τα οποία κερδίζουν με την αρμονική τους “συμβίωση” τον παρατηρητή.
Βασικά γνωρίσματα -τα οποία έχουν παραμείνει αναλλοίωτα- είναι οι τέσσερις στρογγυλοί αεραγωγοί στο ταμπλό και οι δυο ιδιόμορφες χειρολαβές εκατέρωθεν του επιλογέα των ταχυτήτων. Η εργονομία κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα αφού δεν υπάρχουν διακόπτες ή χειριστήρια σε περίεργες θέσεις, με αποτέλεσμα η πρόσβαση από μεριάς οδηγού να γίνεται με πολύ εύκολο τρόπο. Στα θετικά πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβουμε και τους πολυάριθμους χώρους για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων (ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα για οδηγό και συνοδηγό και ανάμεσα στα δυο πίσω καθίσματα). Βέβαια ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει ο εκάστοτε καταναλωτής, το 5θυρο Α3 θα διατίθεται και με οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, ευρέως γνωστή και ώς MMI (Multi Media Interface).
Χώροι
Οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος δημιουργούν ένα ευρύχωρο εσωτερικό που εγγυάται την άνετη μεταφορά 5 επιβατών.
Οι σχεδιαστές της Audi έδωσαν τα “ρέστα” τους όσον αφορά τη διαμόρφωση της καμπίνας των επιβατών. Οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου 5θυρου Α3 είναι αυξημένες (κατά 83 χιλ.) με αποτέλεσμα να υπάρχει θετικό αντίκτυπο στους διαθέσιμους χώρους. Οι 5 επιβάτες που καλούνται να μεταφερθούν στο εσωτερικό σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα όσον αφορά τον αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Ο αποθηκευτικός όγκος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 370 λτ. με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα. Με την ολική αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο όγκος του χώρου αποσκευών “εκτοξεύεται” στα 1.120 λτ. ικανοποιώντας ακόμα και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή.