Η νέα Σειρά 1 της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW θα είναι διαθέσιμη με κινητήρες 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων απόδοσης 115, 130 και 150 ίππων αντίστοιχα. Το μικρότερο από πλευράς κυβισμού μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το δίλιτρο με ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων. Προαιρετικά η έκδοση 120i θα είναι διαθέσιμη και με 6τάχυτο αυτόματο-σειριακού τύπου κιβώτιο ταχυτήτων (Step-tronic).
Στην επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου στο Μόναχο ο κινητήρας των 2,0 λίτρων (μοναδικός διαθέσιμος) μας άφησε άριστες εντυπώσεις με τους ρυθμούς που κινούσε το αμάξωμα (τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει), τη γραμμικότητά του -σε όλους τους ρυθμούς περιστροφής- και τα γενικότερα θετικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του. Επίσης ο συνδυασμός του με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει θετική αίσθηση.
Τέλος υπάρχει και η πιθανότητα η μικρομεσαία Σειρά 1 της BMW να εφοδιάζεται και με τον πανίσχυρο κινητήρα των 4,9 λίτρων V8 (γνωστό και ώς σειρά ‘M’) ο οποίος αποδίδει 400 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 3.800 σ.α.λ..
Εσωτερικό
Λιτός σχεδιαστικά είναι ο εσωτερικός διάκοσμος της νέας Σειράς 1 της BMW. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαίας ποιότητας με ανάλογη εργονομία.
Η εικόνα που αποκομίζει κανείς από τον εσωτερικό διάκοσμο της μικρομεσαίας Σειράς 1 μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί. Η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του ταμπλό αλλά και των υπόλοιπων τμημάτων του εσωτερικού είναι υψηλού επιπέδου θυμίζοντας άμεσα τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Τα μαλακά πλαστικά έχουν ευχάριστη υφή, ενώ η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα. Σχεδιαστικά ο εσωτερικός διάκοσμος εμφανίζει ένα λιτό χαρακτήρα που σε καμία περίπτωση όμως δεν πρόκειται να “ενοχλήσει” τους επιβάτες αφού αποπνέει μια συμπαγή αίσθηση. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και με πολλαπλές δυνατότητες ρύθμισης. Η οθόνη iDrive (θα διατίθεται προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου) χρειάζεται ένα μικρό διάστημα προσαρμογής εκ μέρους του οδηγού για την πλήρη εξοικείωση με τις λειτουργίες της, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος. Στα τεχνολογικά hightlights του εσωτερικού διάκοσμου θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβουμε τον ηλεκτρικό διακόπτη εκκίνησης, ο οποίος αντικαθιστά το κλειδί και με ένα απλό πάτημα “ξεκινάει” η λειτουργία του κινητήρα. Δε θα πρέπει βέβαια να παραλείψουμε και τους πολυάριθμους χώρους για τη τοποθέτηση των μικροαντικειμένων ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό και στο χώρο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα.
Χώροι
Το στενό εσωτερικό πλάτος του οχήματος σε συνδυασμό με το ψηλό κεντρικό τούνελ περιορίζουν τις μεταφορικές δυνατότητες.
Οι διαθέσιμοι χώροι της νέας μικρομεσαίας Σειράς 1 θα καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες 4 ενήλικων επιβατών. Ο οδηγός και ο συνοδηγός ανεξαρτήτως αναστήματος δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα. Στο πίσω τμήμα του θαλάμου των επιβατών η μεταφορά ενός τρίτου ατόμου θα πραγματοποιηθεί αλλά θα χρειαστούν μεγάλες παραχωρήσεις λόγω του σχετικά στενού εσωτερικού πλάτους, αλλά κυρίως εξαιτίας του ψηλού κεντρικού τούνελ. Ο αποθηκευτικός χώρος έχει σχετικά ψηλό κατώφλι φόρτωσης και ο όγκος του ανέρχεται στα 330 λίτρα. Με την πλήρη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος μπορεί να φθάσει τα 1.150 λίτρα, τιμή μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του Α3.