ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
Πρώτη επαφή
Renault Modus
Modus vivendi! (τρόπος ζωής)
To νέο Renault Modus διαθέτει νεανική σχεδίαση.
Όμορφα σχεδιασμένο, με ευρύχωρη καμπίνα και ασφάλεια 5 "αστέρων" το νέο μικρό πολυχρηστικό όχημα της Renault -το Modus- δείχνει το δρόμο στον ανταγωνισμό!
Στην πίσω όψη του νέου Renault Modus ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα. Η πόρτα του πορτ μπαγκάζ είτε μπορεί να ανοίξει ολόκληρη, είτε το κάτω μισό της, καθιστώντας έτσι εύκολη την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών ακόμα και σε περίπτωση που το όχημα είναι πολύ κοντά σε κάποια επιφάνεια.
Μπορεί ένα μικρό πολυχρηστικό αυτοκίνητο να διαθέτει νεανική σχεδίαση, μεγάλους χώρους, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας και πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών; Στην περίπτωση του νέου Renault Modus μπορεί! Η Γαλλική εταιρεία λανσάροντας το Modus (η πανευρωπαϊκή παρουσίαση έλαβε χώρα στην ηλιόλουστη Πορτογαλία) επιθυμεί να προσφέρει στους υποψήφιους πελάτες της μια πλήρη γκάμα αυτοκινήτων -στις κατηγορίες Α και Β- σε προσιτή τιμή, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των καταναλωτών με χαμηλό εισόδημα ή πιο απλά αυτών που αναζητούν ένα δεύτερο αυτοκίνητο πόλης με στοιχεία όμως που θα ζήλευαν και μοντέλα μεγαλυτέρων κατηγοριών. Η σχεδίαση του Modus είναι σύγχρονη και αναμφισβήτητα νεανική. Μεγάλες είναι οι επιρροές που έχει δεχτεί το μοντέλο -κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα- από το Scenic. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες -κύριο χαρακτηριστικό του αμαξώματος- πέραν της πολύ καλής ορατότητας που προσφέρουν, δημιουργούν και μια ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό.Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα όμορφης αισθητικής φωτιστικά σώματα και το λογότυπο του μοντέλου που βρίσκεται τοποθετημένο κάτω ακριβώς από το σήμα της εταιρείας. Ο θάλαμος των επιβατών διακρίνεται για τη σύγχρονη σχεδίαση του, την πολύ καλή ποιότητα των υλικών κατασκευής και τις "έξυπνες" λύσεις -όσον αφορά τη διαμόρφωση των καθισμάτων- που προσφέρει στους επιβάτες του. Σε τεχνικό επίπεδο τώρα, το νέο Renault Modus βασίζεται στην πλατφόρμα "Β" του ομίλου -αποτελεί προϊόν συνεργασίας, Renault και Nissan- ενώ εφοδιάζεται και με τη γνωστή ανάρτηση που έχουμε συναντήσει και στο Megane II. Ακόμα διατίθεται και με τελευταίας γενιάς (8η) ABS, ενώ προαιρετικά θα εξοπλίζεται και με ESP για καλύτερο έλεγχο της υποστροφής. Αποτέλεσμα όλων αυτών των στοιχείων είναι το μοντέλο κατά την κίνηση του στο δρόμο να παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευχάριστο και απόλυτα προβλέψιμο στις αντιδράσεις, προσφέροντας ταυτόχρονα πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του.Πολλές είναι και οι τεχνολογικές καινοτομίες που συναντάμε στο Modus και που δύσκολα θα βρει κανείς σε αυτοκίνητο αυτής της κλάσης. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τους περιστρεφόμενους προβολείς, τις λάμπες xenon και το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών. Εκεί όμως όπου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση είναι στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.Η Renault φαίνεται πως έχει βρει τη μαγική "συνταγή" αφού και στο νέο Modus τα επίπεδα προστασίας των επιβατών είναι υψηλά, γεγονός που γίνεται εύκολα αντιληπτό από τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων που απέσπασε το όχημα από το Euro NCAP. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, το Modus θα διατίθεται σε 3 επίπεδα άνεσης (Authentique, Expression και Privilege) τα οποία θα μπορούν να συνδυαστούν με 2 επίπεδα εξοπλισμού (Pack και Comfort) και 3 κινητήρες.Περισσότερα στοιχεία σε λίγες ημέρες όπου το μοντέλο θα είναι στη διάθεσή μας για δοκιμή επί ελληνικού έδαφους.

Kινητήρες
Το Modus θα διατίθεται αρχικά με δύο 16βάλβιδους κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1,4 και 1,6 λίτρων απόδοσης 100 και 115 ίππων αντίστοιχα. Αργότερα αναμένεται στην ελληνική αγορά και ένας μικρότερος από πλευράς χωρητικότητας κινητήρας 1,2 λίτρων (76 ίππων). Όλοι οι κινητήρες είναι σύμφωνοι με την ευρωπαϊκή οδηγία εκπομπής ρύπων Euro VI. Ο 1.400άρης κινητήρας αποδίδει 100 ίππους στις 5.700 σ.α.λ, ενώ καταναλώνει 6,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ./ώρα σε μεικτό κύκλο διαδρομής. Στην πράξη καταφέρνει να κινήσει το όχημα σε "αστικούς" ρυθμούς, ενώ τα παραγόμενα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλά. Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων -με το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων- προσδίδει στο αμάξωμα την απαραίτητη ισχύ ούτως ώστε εάν ο οδηγός του το επιθυμεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 σχέσεων -προέρχονται από το Megane II- ενώ στην έκδοση με το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων δίνεται η δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει και ένα αυτόματης-σειριακής μετάδοσης κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων.

 
 Renault Modus
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία