ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
Πρώτη επαφή
Modus vivendi! (τρόπος ζωής)
Εσωτερικό - Χώροι
Σύγχρονη σχεδίαση - έξυπνες λύσεις για τους επιβάτες
Σύγχρονο σχεδιαστικά και με πολύ καλής ποιότητας υλικά είναι το εσωτερικό του Μοdus.
Οι σχεδιαστές της Renault δημιούργησαν ένα ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον στο θάλαμο επιβατών του Modus. Η αισθητική του ακολουθεί μοντέρνα πρότυπα (τοποθέτηση του πίνακα οργάνων στο κέντρο με ψηφιακές ενδείξεις, χειριστήρια κλιματισμού προερχόμενα από το Megane II κ.α.), ενώ η διχρωμία στο ταμπλό και στις θύρες ολοκληρώνει την όμορφη αισθητικά εικόνα του εσωτερικού διακόσμου. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται (σκληρά στο πάνω μέρος του ταμπλό, μαλακά στο κάτω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες) είναι πολύ καλής ποιότητας με ανάλογο φινίρισμα. Όλοι οι επιμέρους διακόπτες είναι σωστά τοποθετημένοι -τα περισσότερα όργανα βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα- προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό. Εκεί όμως όπου το νέο μοντέλο της Renault "κλέβει" τις εντυπώσεις είναι σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων. Το καινοτομικό σύστημα "Triptic" -ελληνιστή "τρίπτυχο"- με το οποίο εφοδιάζεται επιτρέπει στην πίσω σειρά καθισμάτων να σύρεται εμπρός και πίσω σε μια διαδρομή 170 χιλ., φιλοξενώντας δύο ή και τρεις επιβάτες ανάλογα πάντα με τη διάταξη. Τι εννοούμε δηλαδή με αυτό: Η πίσω σειρά καθισμάτων είναι αναδιπλούμενη κατά 1/3 και 2/3 αλλά και ολόκληρη μαζί μπορεί να αναδιπλωθεί δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης. Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 198 λίτρα, ενώ με το πίσω κάθισμα "τραβηγμένο" τελείως εμπρός (στα 170 χιλ.) μπορεί να φθάσει τα 274 λίτρα. Με την πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων εκτοξεύεται στα 621 λίτρα.
Το σύστημα Triptic δίνει τη δυνατότητα μετατροπής του χώρου φόρτωσης από τα 198 λίτρα (όλα τα καθίσματα σε κανονική διάταξη) στα 621 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή τους.

 
 Renault Modus
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία