Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Περισσότερο SUV, παρά 4Χ4
Το πρώτο SUV στην ιστορία της Chevrolet είναι ένα αυτοκίνητο, το οποίο προσανατολίζεται περισσότερο προς την άσφαλτο και τις πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, παρά σε πιο απαιτητικά off road κομμάτια. Όπως άλλωστε μας έδειξε το Captiva το διήμερο του Γύρου 4Χ4, η άνεση εκτός δρόμου είναι το μεγάλο του προσόν και όχι η οδική συμπεριφορά. Για το δεύτερο ευθύνεται τόσο το ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, το οποίο δε μεταφέρει όσο άμεσα χρειάζεται το απαιτούμενο ποσοστό της ροπής και στον πίσω άξονα, όσο και η απουσία κλειδώματος της τετρακίνησης, που θα επέτρεπε στο αυτοκίνητο να κινηθεί σε πιο δύσκολα κομμάτια. Από πλευράς κινητήρα, το μοτέρ των 2,4 λίτρων κινεί με αξιοπρέπεια το Captiva και αδικείται από το μακρύ κιβώτιο με τη μέτρια αίσθηση. Σύστημα τετρακίνησης Αυτόματο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης. Υπό κανονικές συνθήκες, η δύναμη μεταφέρεται μόνο μπροστά, ενώ ανάλογα με τις ανάγκες, ένα ποσοστό έως και 50% μπορεί να μεταφερθεί και στον πίσω άξονα. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 6,5 ¶νεση 7,7 Κινητήρας 6,5 Κιβώτιο 6,2 Φρένα 6,5 *Με άριστα το 10