Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Σκληροτράχηλο!
Αυτό που σίγουρα χαρακτηρίζει το κινέζικο Landwind Adventure, είναι οι εξαιρετικά αυξημένες ικανότητές του σε εκτός δρόμου διαδρομές. Αυτό μας το απέδειξε και στην πράξη το αυτοκίνητο, κατά τη διάρκεια του Γύρου 4Χ4, όπου το δοκιμασμένο πλαίσιο τύπου "σκάλας", οι αναρτήσεις με τις σούστες στον πίσω άξονα, τα χωμάτινα ελαστικά, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και η τετρακίνηση δημιούργησαν ένα σύνολο, το οποίο δεν κόλλησε πουθενά και δεν αντιμετώπισε κανενός είδους πρόβλημα κίνησης σε οποιοδήποτε έδαφος. Από την άλλη όμως, κινητήρας και κιβώτιο απαίτησαν αρκετή προσπάθεια (βλ. κατεβάσματα σχέσεων) από τον οδηγό για να κινηθεί σχετικά γρήγορα, το τιμόνι δε διέθετε την απαιτούμενη αίσθηση, ενώ οι αναπηδήσεις των αναρτήσεων μετέφεραν αυτούσιες τις ανωμαλίες του εδάφους στο εσωτερικό. Σύστημα τετρακίνησης Μόνιμη τετρακίνηση με επιλογή μέσω του δεύτερου λεβιέ. Ακόμη, επιλογή δικίνητης λειτουργίας (στους πίσω τροχούς) αλλά και τετρακίνησης με "κοντές" σχέσεις. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 7,1 ¶νεση 5,3 Κινητήρας 5,4 Κιβώτιο 4,6 Φρένα 5,7 *Με άριστα το 10