Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
¶ξιος συνεχιστής
Το νέο Freelander δικαίωσε το όνομα και την εκτός δρόμου παράδοση της Land Rover. Η αυξημένη απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, η τετρακίνηση με τα 4 διαφορετικά προγράμματα (ανάλογα με τον τύπο του εδάφους) και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης επέτρεψαν στο Freelander να κινηθεί με ευκολία σε οποιουδήποτε είδους διαδρομή, χωρίς μάλιστα σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο να "θυσιάσει" την υψηλή άνεση που προσέφερε στους επιβάτες του. Απόλυτα ικανοποιημένους μας άφησε και ο νέος 6κύλινδρος κινητήρας των 3,2 λίτρων του Freelander II, αλλά και το πολύ καλής λειτουργίας αυτόματο/σειριακό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Γενικά, το Land Rover Freelander II ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που ξεχώρισαν στο φετινό Γύρο, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να προσφέρει αρκετές ευχάριστες, εκτός δρόμου στιγμές στον ιδιοκτήτη του. Σύστημα τετρακίνησης Μόνιμη τετρακίνηση Terrain Response, η οποία αρχικά μεταφέρει την περισσότερη ροπή εμπρός, ενώ ανάλογα με τις συνθήκες, μπορεί να δοθεί περισσότερη ροπή πίσω. Διατίθεται με τέσσερα προγράμματα λειτουργίας για διαφορετικό τύπο εδάφους. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 8,9 ¶νεση 8,9 Κινητήρας 8,7 Κιβώτιο 8,4 Φρένα 8,3 *Με άριστα το 10