Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Η ευκολία κίνησης του Mitsubishi Pajero στις εκτός δρόμου διαδρομές στις οποίες κινηθήκαμε ήταν χαρακτηριστική και μόνο το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου αποτέλεσε τροχοπέδη, κυρίως σε κατηφορικά, γλιστερά κομμάτια. Εδώ, η εξελιγμένη τετρακίνηση του Pajero, με την ονομασία "Super Select 4 II" και τη δυνατότητα κλειδώματος τόσο του κεντρικού, όσο και του πίσω διαφορικού, εξασφάλισε την απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος σε όλες τις διαδρομές, είτε αυτές απαιτούσαν πιο γρήγορους ρυθμούς, είτε ήταν πιο τεχνικά, κλειστά κομμάτια. Βέβαια, ένα από τα σημεία που ξεχώρισε το Pajero, ήταν και η άνεση που προσέφερε στους επιβάτες του, αφού οι ανωμαλίες του εδάφους πραγματικά εκμηδενίζονταν κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου. Κινητήρας και κιβώτιο, με τη σειρά τους, έκαναν και αυτά πολύ καλά τη δουλειά τους. Σύστημα τετρακίνησης Το Pajero αρχικά είναι πισωκίνητο. Μέσω του συστήματος Super Select 4 II προσφέρονται επιλογές μόνιμης τετρακίνησης, κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, υποπολλαπλασιασμού σχέσεων κ.λπ. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 8,4 ¶νεση 9,1 Κινητήρας 8,3 Κιβώτιο 8,1 Φρένα 8,6 *Με άριστα το 10