Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Σουηδός οδοστρωτήρας
Τις καλύτερες εντυπώσεις μας άφησε το ανανεωμένο Volvo XC90 με τον κινητήρα των 3,2 λτ. κατά την περιπλάνησή μας στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις. Το αυτοκίνητο κινήθηκε με χαρακτηριστική ευκολία σε όλες τις διαδρομές, "καταπίνοντας" χωρίς κανένα πρόβλημα κάθε ανωμαλία, ακόμα και εκείνες των πιο δύσβατων εδαφών. Η λειτουργία της τετρακίνησης ήταν υποδειγματική, ενώ και ο κινητήρας των 3,2 λίτρων έφτανε και περίσσευε για την απρόσκοπτη κίνηση του αυτοκινήτου, παρ' ότι το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων είχε μια κάπως αργή λειτουργία. Μοναδικό ατόπημα που πρέπει να προσάψουμε στο Volvo XC90, είναι το γεγονός της ύπαρξης ρεζέρβας ανάγκης και όχι κανονικών διαστάσεων, κάτι που σημαίνει ότι εάν κάτι συμβεί εκτός δρόμου, χρειάζεται εξαιρετική προσοχή από τον οδηγό για να φτάσει στην άσφαλτο. Σύστημα τετρακίνησης Κατά βάση προσθιοκίνητο, με αυτόματη τετρακίνηση, η οποία στέλνει ποσοστό της ροπής από 5 έως 65% στον πίσω άξονα, όποτε χρειαστεί. Βαθμολογία Οδηγών* Οδ. Συμπεριφορά στο Χώμα 9,3 ¶νεση 9,3 Κινητήρας 8,8 Κιβώτιο 8,5 Φρένα 9,3 *Με άριστα το 10