ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/9/2008
Πρώτη επαφή
Bενιαμίν... επιδόσεων
Από τεχνικής πλευράς
Διαβάστηκε από 1679 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/9/2008
Oι επεμβάσεις της Renault Sport Technologies:
Το Twingo Renault Sport έχει δεχθεί διάφορες επεμβάσεις στον τομέα των αναρτήσεων, έτσι ώστε οι κλίσεις, ακόμη και σε κλειστές στροφές, να περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατό.
1) Στο πλαίσιο - αναρτήσεις
Tόσο στην έκδοση Renault Sport, όσο και στην έκδοση Cup, το Twingo διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια κατά 60 χλστ. εμπρός και κατά 59 χλστ. πίσω σε σχέση με την έκδοση GT. Στο θέμα των αναρτήσεων, το σούπερ μίνι γαλλικό φέρει εμπρός γόνατα McPhercon, με αλουμινένια ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό, πίσω συναντούμε ημιάκαμπτο άξονα, ενώ τα αμορτισέρ συνδέονται με ελατήρια μεταβλητής σκληρότητας για προσαρμογή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Όσον αφορά στο ύψος του αμαξώματος, είναι κατά 10 χλστ (στην έκδοση Renault Sport) και κατά 14 χλστ. (στην έκδοση Cup) χαμηλότερο από αυτό του GT, με σκληρότερα ελατήρια κατά 30% (και 40% για την έκδοση Cup), σε σύγκριση πάντα με την έκδοση GT, ενώ έχουν τοποθετηθεί και σκληρότερα σινεμπλόκ. Τέλος, θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι η πίσω αντιστρεπτική είναι κατά 1,5 χλστ. παχύτερη σε σχέση με του Twingo GT, όπου, σύμφωνα με τη Renault, βελτιώνεται η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος κατά 25%. Στον τομέα των ελαστικών, η έκδοση Renault Sport εφοδιάζεται με διαστάσεις 195/45/R16 και η έκδοση Cup με 195/40/R17 σκουρόχρωμης απόχρωσης.
2) Στον κινητήρα
Για την κίνηση του Twingo Renault Sport φροντίζει ένας 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας (ΚΜ4 RS), που ήδη η εταιρεία χρησιμοποιεί σε πολλά μοντέλα, ο οποίος, χάρη στις επεμβάσεις της Renault Sport Technologies, αποδίδει 133 ίππους, με ροπή 160 Νm στις 4.500 σ.α.λ. Οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας, για να πετύχουν αυτά τα αποτελέσματα στη ροπή και στην ιπποδύναμη, επενέβησαν στην εισαγωγή καυσίμου, βελτιώνοντάς την, τοποθετώντας καινούργια πεταλούδα γκαζιού, ενώ παράλληλα τροποποίησαν και τις βάσεις των βαλβίδων. Στον εκκεντροφόρο εισαγωγής έχει τοποθετηθεί σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού για το άνοιγμα και το κλείσιμο των βαλβίδων, ώστε να επιτυγχάνεται, σύμφωνα με τους τεχνικούς, μείωση των ρύπων, αλλά και γραμμική ισχύ σε όλο το φάσμα των στροφών. Τέλος, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο κινητήρας συνεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
3) Στα φρένα
Για καλύτερη απόδοση του συστήματος πέδησης, το Twingo Renault Sport διαθέτει εμπρός και πίσω δισκόφρενα, από τα οποία τα μπροστινά είναι δανεισμένα από τη νέα Laguna (διαμέτρου 280 χλστ.), ενώ τα πίσω προέρχονται από το Megane II (διαμέτρου 240 χλστ.).

 
 Νέο Twingo Renault Sport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Από τεχνικής πλευράς
Oδική συμπεριφορά - Kινητήρας