ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/9/2008
Πρώτη επαφή
Bενιαμίν... επιδόσεων
Oδική συμπεριφορά - Kινητήρας
Διαβάστηκε από 1679 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/9/2008
Σταθερό ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς
Τις νέες εκδόσεις του Twingo είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην περιοχή Douro, ανατολικά του Πόρτο, στην Πορτογαλία. Το αυτοκίνητο κινείται άνετα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε κομμάτια με κλειστές στροφές εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ότι οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, το καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο αλλά και το τιμόνι ευνοούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά μεγάλα, ακόμη και με το σύστημα ευστάθειας πλήρως απενεργοποιημένο. Ο μπάσος ήχος της εξάτμισης και η απόδοση του κινητήρα -κυρίως μετά τις 4.000 σ.α.λ.- ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ωστόσο θα προτιμούσαμε να υπήρχε και 6η σχέση στο κιβώτιο, της οποίας η απουσία γίνεται αντιληπτή σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων μπορεί να ευνοούν τη γρήγορη οδήγηση, κάτι που δε λειτουργεί πολύ υπέρ της άνεσης.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων, με τροποποιήσεις στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, αποδίδει 133 ίππους και η ισχύς αποδίδεται γραμμικά σε όλα το φάσμα των στροφών.

 
 Νέο Twingo Renault Sport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Από τεχνικής πλευράς
Oδική συμπεριφορά - Kινητήρας