ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/11/2008
Αφιέρωμα
Συμπέρασμα
Διαβάστηκε από 20381 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2008
Η καθημερινότητα αποδεικνύει δίχως αμφιβολία ότι η αγορά των καυσίμων παρουσιάζει αρκετά προβλήματα. Όπως αναφέραμε και στην αρχή του άρθρου, το θέμα ανάγεται και στην πολιτική βούληση της εκάστοτε κυβέρνησης, ώστε να προστατευτεί ο πολίτης. Το κράτος θα πρέπει με κάποιο τρόπο να αναγκάσει τα διυλιστήρια, αλλά και τις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών να δημοσιοποιούν το ύψος και τον τρόπο που διαμορφώνουν τις τιμές τους-κάτι ανάλογο με το παρατηρητήριο τιμών των πρατηριούχων- έτσι ώστε και ο απλός πολίτης να γνωρίζει τα όσα γίνονται "πίσω" από τη λιανική πώληση. Όσον αφορά στο μέτρο του πλαφόν που μοιάζει ως ιδανική λύση, θα πρέπει να εφαρμοστεί σε όλα τα στάδια της παραγωγής και διάθεσης των καυσίμων. Τέλος η απελευθέρωση της έκδοσης Αδειών Δημοσίας Χρήσης, μπορεί να επιφέρει έστω και μικρή μείωση στη λιανική τιμή των καυσίμων, αφού τα κόμιστρα των βυτιοφόρων θα γίνουν πιο ανταγωνιστικά.

 
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ακριβά τα καύσιμα σε σχέση με την τιμή του αργού πετρελαίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μιχάλης Κιούσης: Τα διυλιστήρια είναι καρτέλ
Η άποψη της Shell σχετικά με τον χώρο των καυσίμων
Δημήτρης Μακρυβέλιος: Oι συμβάσεις εταιρειών - πρατηρίων περιέχουν καταχρηστικούς όρους
Από τι εξαρτάται η τιμή λιανικής;
Μιχάλη Χρυσοχοϊδης: Στην ελληνική αγορά καυσίμων επικρατεί όργιο κερδοσκοπίας
Συμπέρασμα