ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/1/2010
Παρουσίαση
Ιδού η απορία
Ford: Fiesta 1,25 Ambiente 5d vs Focus 1,6 Ti-VCT Trend Plus 5d (2006)
Διαβάστηκε από 18240 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2010
Fiesta 1,25
(+): Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, μαλακά πλαστικά στο ταμπλό
(-): Χώροι επιβατών, ατέλειες στο φινίρισμα και στην εργονομία


Το νέο Fiesta είναι ένα από τα κορυφαία μικρά και έχει επενδύσει πολλά σε αυτό που του έλειπε: στο δυναμικό σχεδιασμό. Από την άλλη, το Focus (μοντέλο του 2006, πριν την ανανέωση) είναι σαφώς πιο συγκρατημένο, ειδικά απέναντι στο μοντέλο πρώτης γενιάς, που είχε προκαλέσει αίσθηση. Ανάλογα σχόλια ισχύουν και για τα εσωτερικά των δύο αυτοκινήτων. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξίσου πολύ καλή και στα δύο αυτοκίνητα, όπου έχει γίνει χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό, με το Focus να είναι πιο προσεγμένο σε φινίρισμα. Από πλευράς χώρων, το μικρομεσαίο Ford είναι αισθητά πιο άνετο και δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός τρίτου επιβάτη στο πίσω κάθισμα, όπως και περισσότερων αποσκευών στο -κατά 90 λτ. μεγαλύτερο- πορτ μπαγκάζ του.
Focus 1,6 Ti-VCT
(+): Οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, ποιότητα υλικών, χώροι
(-): Ατέλειες στη συναρμογή, απόδοση κινητήρα

Η μετά Focus I εποχή στη Ford χαρακτηρίζεται από αυτοκίνητα που δίνουν έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Τόσο το νέο Fiesta, όσο και το Focus II δεν αποτελούν εξαίρεση. Το μεν Fiesta κερδίζει σε ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις, όπως είναι λογικό, λόγω των μικρότερων διαστάσεών του, ενώ το "πάτημα" και η οδηγική αίσθηση που προσφέρει το Focus είναι ανώτερα και από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Τέλος, όσον αφορά στους κινητήρες, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος του Focus (ειδικά αυτός με τα 115 άλογα και όχι αυτός των 100) υπερέχει σε επιδόσεις, έναντι του πιο οικονομικού σε κατανάλωση μοτέρ του Fiesta. Στα μείον του Focus είναι το λανσάρισμα εδώ και καιρό της ανανεωμένης έκδοσής του.
Συχνότερες βλάβες Focus
Στην τροφοδοσία, στα μηχανικά μέρη, στο τιμόνι, στο δυναμό - εναλλάκτη και σε στεγανότητα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΜοντέλοFiestaFocus
Κυβισμός (κ.εκ.)1.2421.596
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)82/5.800*126/6.010
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)114/4.200*161/4.010
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)13,3*11,2
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) -11,5
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) -20,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*168190
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*5,76,6
Βάρος (κιλά)965*1.272
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
ΜοντέλοFiestaFocus
ESPo
Αερόσακοι46
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυραo4
Κεντρικό κλείδωμαo
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air conditiono
Ηχοσύστημαo
Τιμή (ευρώ)**12.04511.700
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται 
**Δεν περιλαμβάνονται τυχόν εκπτώσεις για το καινούργιο
Εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοFiestaFocus
Μηχανικά μέρη2 -
Βαφή2 -
Αντιδιαβρωτική1210

 
 Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο σε παραπλήσια τιμή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Citroen C3 1,1 Confort vs Citroen C4 1,6 Exclusive 5d (2006)
Fiat Grande Punto 1,4 77 PS Active 5d vs Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 PS Emotion ( 2007)
Ford: Fiesta 1,25 Ambiente 5d vs Focus 1,6 Ti-VCT Trend Plus 5d (2006)
Hyundai: i20 1,2 GL 5d vs i30 1,6 Sport (2007)
Κia: Picanto 1,1 LX Super vs Kia Cee’d 1,6 Intense (2007)
Opel: Corsa 1,0 CMON 5d vs Opel Astra 1,6 Elegance 5d (2007)
Renault: Clio 1,2 5d Authentic vs Renault Megane 1,6 Confort 5d (2007)
Seat: Ibiza 1,2 Reference vs Seat Leon 1,6 Sport (2007)
Toyota: Yaris Terra 3d vs Toyota Auris 1,6 Casual 5d (2007)
VW: Polo 1,2 Trendline 5d vs Golf 1,6 FSI Trendline 5d (2006)