ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/1/2010
Παρουσίαση
Ιδού η απορία
Hyundai: i20 1,2 GL 5d vs i30 1,6 Sport (2007)
Διαβάστηκε από 18240 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2010
i20 1,2
(+): Σχέση τιμής - αξίας, χώρος αποσκευών, εργονομία, επιδόσεις, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά
(-): Ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, άνεση καθισμάτων, ξερή απόσβεση ανάρτησης στις έντονες ανωμαλίες


Ένα βασικό πλεονέκτημα του i30 είναι η αξιοπιστία του, αφού, σύμφωνα με την έρευνα Auto Check, εμφανίζει χαμηλή συχνότητα εμφάνισης βλαβών. Επίσης δεν έχει υποβληθεί σε κάποια ανανέωση. Το πιο καινούργιο και νεανικό i20 είναι σαφώς μια ξεχωριστή περίπτωση, αφού συνδυάζει τις μικρές του διαστάσεις με αρκετή ευρυχωρία. Βέβαια, ο εξοπλισμός του i30 1,6 (2007) είναι υπερπλήρης, καθώς το μικρομεσαίο Hyundai περιελάμβανε από τη βασική του έκδοση -εκτός άλλων- ESP, κλιματισμό, ηχοσύστημα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου και 6 αερόσακους. Στο εσωτερικό, η ποιότητα του i30 είναι πιο προσεγμένη και αναβαθμίζεται από το μαλακό πλαστικό που συναντάται στο ταμπλό, ενώ και στον τομέα των χώρων, το i30 σημειώνει προβάδισμα, καθιστώντας τις μετακινήσεις έως 5 επιβατών πιο άνετες, χωρίς ωστόσο το i20 να υπολείπεται σημαντικά.
i30 1,6
(+): Ποιότητα κύλισης, άνεση, πλούσιος βασικός εξοπλισμός, επιδόσεις και ποιότητα
(-): Επαναφορά τιμονιού, αίσθηση επιλογέα των ταχυτήτων και θέση οδήγησης
Στην οδήγηση τώρα, το i20 δείχνει να έχει πιο σφιχτή ανάρτηση, ενώ στο i30 είναι πιο άνετη και ενδοτική. Έτσι, το i20 είναι λίγο πιο ενδιαφέρον στην οδήγηση. Η άνεση είναι εμφανώς καλύτερη στο i30, η οποία θα εκτιμηθεί περισσότερο τόσο στις αστικές μετακινήσεις, όσο και στα ταξίδια. Σε αυτά θα βοηθήσει ο μεγαλύτερος κινητήρας του i30, που όμως γίνεται τραχύς στις υψηλές στροφές και έχει μεγαλύτερες ανάγκες σε καύσιμα. Ειλικρινά δυσκολευόμαστε να καταλήξουμε κάπου. Εξαιρετικές περιπτώσεις και τα δύο μοντέλα, με ζηλευτή σχέση αξίας-τιμής.
Συχνότερες βλάβες i30
Στον κλιματισμό και σε στεγανότητα (π.χ. φωτιστικών σωμάτων).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλοi20i30
Κυβισμός (κ.εκ.)1.2481.591
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)81/5.990121/6.210
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)132/4.110157/4.060
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)12,2 11
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)12,411,2
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)22,118,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*165192
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*5,26,2
Βάρος (κιλά)1.0551.262
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
Μοντέλοi20i30
ESPo
Αερόσακοι66
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα24
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition
Ηχοσύστημα
Τιμή (ευρώ)**12.49012.500
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται 
**Δεν περιλαμβάνονται τυχόν εκπτώσεις για το καινούργιο
Εγγυήσεις (έτη)
Μοντέλοi20i30
Μηχανικά μέρη31
Βαφή31
Αντιδιαβρωτική108

 
 Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο σε παραπλήσια τιμή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Citroen C3 1,1 Confort vs Citroen C4 1,6 Exclusive 5d (2006)
Fiat Grande Punto 1,4 77 PS Active 5d vs Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 PS Emotion ( 2007)
Ford: Fiesta 1,25 Ambiente 5d vs Focus 1,6 Ti-VCT Trend Plus 5d (2006)
Hyundai: i20 1,2 GL 5d vs i30 1,6 Sport (2007)
Κia: Picanto 1,1 LX Super vs Kia Cee’d 1,6 Intense (2007)
Opel: Corsa 1,0 CMON 5d vs Opel Astra 1,6 Elegance 5d (2007)
Renault: Clio 1,2 5d Authentic vs Renault Megane 1,6 Confort 5d (2007)
Seat: Ibiza 1,2 Reference vs Seat Leon 1,6 Sport (2007)
Toyota: Yaris Terra 3d vs Toyota Auris 1,6 Casual 5d (2007)
VW: Polo 1,2 Trendline 5d vs Golf 1,6 FSI Trendline 5d (2006)