ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/1/2010
Παρουσίαση
Ιδού η απορία
VW: Polo 1,2 Trendline 5d vs Golf 1,6 FSI Trendline 5d (2006)
Διαβάστηκε από 18240 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2010
Polo 1,2
(+): Ποιότητα κατασκευής, άνεση, στιβαρότητα πλαισίου
(-): Ωφέλιμο ύψος πίσω, έλλειψη νεανικού χαρακτήρα, επιδόσεις
Το νέο VW Polo σίγουρα είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας του. Από την άλλη, το προγενέστερο Golf με τον άμεσου ψεκασμού FSI κινητήρα των 1,6 λτ. παραμένει μια αξιόλογη πρόταση για το κοινό που αναζητά ένα ποιοτικό μεταχειρισμένο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Το νέο Polo, βέβαια, πλησιάζει αρκετά στα χωράφια του νέου Golf, τόσο σε σχεδίαση, όσο σε μέγεθος και τεχνολογία. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το εσωτερικό του νέου μικρού γερμανικού μοντέλου, το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από εκείνο του παλαιότερου Golf σε ποιότητα κατασκευής, δείχνοντας παράλληλα πιο "φρέσκο" αισθητικά.
Golf 1,6 FSI
(+): Ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα πλαισίου, οδική συμπεριφορά, χώροι, εργονομία, θέση οδήγησης
(-): Τραχύτητα κινητήρα, συντηρητική εικόνα
Στους διαθέσιμους όμως χώρους, το Golf μπορεί να φιλοξενήσει με περισσότερη άνεση 4 ή και 5 ενήλικους επιβάτες, όπως ισχύει και για το μεγαλύτερο κατά 70 λτ. πορτ μπαγκάζ. Διαφορές υπάρχουν και στο δρόμο, όπου τα δύο VW είναι ασφαλή και άνετα. Το Golf εμφανίζει σταθερότητα και αποπνέει σιγουριά ακόμα και γρήγορους ρυθμούς, κάτι όμως που ισχύει και για το εντυπωσιακό νέο Polo. Κλείνοντας με τους κινητήρες, ο FSI με τους 121 πραγματικούς ίππους του Golf προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από το μέτριας ισχύος, αλλά οικονομικότερο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων του Polo.
Συχνότερες βλάβες Golf
Μηχανικά μέρη, εγκέφαλος, κιβώτιο - επιλογέας, ηλεκτρικές λειτουργίες, ψύξη και τροφοδοσία
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΜοντέλοPolo 1,2Golf 1,6
Κυβισμός (κ.εκ.)1.1981.598
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)70/5.400*121/6.010
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)112/3.000*156/4.160
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)14,1*11,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) -12,5
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) -18,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*165192
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*5,56,8
Βάρος (κιλά)1.067*1.319
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
ΜοντέλοPolo 1,2Golf 1,6
ESPo
Αερόσακοι66
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα24
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςo
Air condition•(clima)
Ηχοσύστημαo
Τιμή (ευρώ)**12.35011.800
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται 
**Δεν περιλαμβάνονται τυχόν εκπτώσεις για το καινούργιο
Εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοPolo 1,2Golf 1,6
Μηχανικά μέρη2 -
Βαφή3 -
Αντιδιαβρωτική129

 
 Καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο μεταχειρισμένο σε παραπλήσια τιμή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Citroen C3 1,1 Confort vs Citroen C4 1,6 Exclusive 5d (2006)
Fiat Grande Punto 1,4 77 PS Active 5d vs Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 PS Emotion ( 2007)
Ford: Fiesta 1,25 Ambiente 5d vs Focus 1,6 Ti-VCT Trend Plus 5d (2006)
Hyundai: i20 1,2 GL 5d vs i30 1,6 Sport (2007)
Κia: Picanto 1,1 LX Super vs Kia Cee’d 1,6 Intense (2007)
Opel: Corsa 1,0 CMON 5d vs Opel Astra 1,6 Elegance 5d (2007)
Renault: Clio 1,2 5d Authentic vs Renault Megane 1,6 Confort 5d (2007)
Seat: Ibiza 1,2 Reference vs Seat Leon 1,6 Sport (2007)
Toyota: Yaris Terra 3d vs Toyota Auris 1,6 Casual 5d (2007)
VW: Polo 1,2 Trendline 5d vs Golf 1,6 FSI Trendline 5d (2006)