Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/5/2010
Παρουσίαση
Νέα γενιά V κινητήρων από τη Mercedes
Πολύ σκληρή για να πεθάνει!
Διαβάστηκε από 1647 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2010
Σε μια εποχή που ο θερμικός κινητήρας βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, η Mercedes-Benz επενδύει σε μια νέα γενιά V κινητήρων βενζίνης, βασισμένη στην μοντέρνα τεχνολογία που χρησιμοποιεί για να επιτύχει υψηλή απόδοση, αλλά με χαμηλή κατανάλωση και "πράσινο" προφίλ.
Αν το ταξίδι που οργάνωσε η Mercedes-Benz για την παρουσίαση των νέων V6 και V8 κινητήρων βενζίνης ήταν Πρωταπριλιά, δύσκολα θα βρισκόταν κάποιος από τους ελάχιστους προσκεκλημένους Έλληνες δημοσιογράφους πρωί-πρωί στο αεροδρόμιο, θεωρώντας το επίσημο αστείο της εδώ αντιπροσωπείας… Επειδή όμως ούτε Πρωταπριλιά ήταν, ούτε η πολιτική ενός κολοσσού όπως η Mercedes-Benz σχεδιάζεται με γνώμονα το βλακώδες ελληνικό σύστημα φορολόγησης και τα όποια δικά μας οικονομικά προβλήματα, βρεθήκαμε στο εργοστάσιο των V6 και V8 κινητήρων του Bad Cannstatt. Σε αυτή την περιοχή μάλιστα της Στουτγάρδης, πριν από 125 χρόνια οι Gottlieb Daimler και Wilhelm Maybach παρουσίασαν τον κινητήρα που ο τρόπος λειτουργίας του θεωρείται πρότυπο για τους κινητήρες βενζίνης μέχρι σήμερα. 
Κόντρα στο ρεύμα
Οι κινητήρες που παρουσίασε η Mercedes δεν είναι ούτε μικρής χωρητικότητας, ούτε μηδενικών ρύπων. Εφαρμόζουν όμως υψηλή τεχνολογία και καταφέρνουν να εμφανίζουν αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή, με σημαντικά μικρότερες όμως τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής C02 στην ατμόσφαιρα. Οφείλουμε να ομολογήσουμε, πως με τη νέα γενιά κινητήρων, η Mercedes-Βenz ουσιαστικά κάνει επίδειξη ισχύος, αποδεικνύοντας ότι ο θερμικός κινητήρας έχει μέλλον! 
Το τεχνολογικό πακέτο της νέας γενιάς αλουμινένιων V κινητήρων περιλαμβάνει σύστημα άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς, με πιεζοηλεκτρικά μπεκ και ανάφλεξη πολλαπλών σπινθηρισμών (μέχρι και 8, ανάλογα τις συνθήκες φορτίου και μίγματος). Επίσης, οι νέοι V6 και V8 κινητήρες συνδυάζονται με σύστημα Start/Stop, που εξασφαλίζει μείωση κατανάλωσης καυσίμου στην καθημερινή χρήση μέχρι και 20%. 
Σημαντικό ρόλο στα πολύ καλά χαρακτηριστικά της νέας γενιάς κινητήρων έχει παίξει η χρήση νέας αντλίας νερού με δεύτερης γενιάς θερμοστάτη, νέας αντλίας λαδιού με πίεση 2 ή 4 bar, ανάλογα τα φορτία του κινητήρα, νέα αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης και έξυπνο σύστημα διαχείρισης του δυναμό. Και οι δύο κινητήρες διαθέτουν μπλοκ, κεφαλή και πιστόνια από αλουμίνιο, ενώ έχουν εξελιχθεί για να εμφανίζουν μικρότερο βάρος και σημαντικά μειωμένες απώλειες από την τριβή των κινούμενων μερών. 
Η νέα γενιά κινητήρων, που έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και με υβριδική τεχνολογία, θα εμφανιστεί αρχικά με το V8 στη CL τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, για να ακολουθήσει η S-Class.

 
 Νέα γενιά V κινητήρων από τη Mercedes
V6 για φίλημα
Τούρμπο για το V8
Αυτοματοποιημένη οδήγηση: o ΚΙΤΤ είναι εδώ!