Διαβάστηκε από 1647αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2010
Μπορεί δομικά να βασίζεται στον υπάρχοντα αλουμινένιο V8, ο νέος όμως είναι εντελώς διαφορετικός κινητήρας. Αν και κατά 15% μικρότερος σε κυβισμό (4.663 κ.εκ., από 5.461), είναι σημαντικά ισχυρότερος, χάρη στη χρήση δύο υπερσυμπιεστών εξάτμισης -ένας για κάθε πλευρά του V- που είναι ενσωματωμένοι στις πολλαπλές εξαγωγής και λειτουργούν με πίεση υπερπλήρωσης 0,9 bar. Η απόδοση από τους 388 ίππους έχει αυξηθεί στους 435 (+12%), όμως αίσθηση προκαλεί η ροπή, που από τα 530 Nm έφτασε στα 700 Nm (+32%). Στις 2.000 σ.α.λ. μάλιστα η αύξηση της ροπής είναι πάνω από 45% και ούτε λίγο ούτε πολύ, 600 Nm είναι διαθέσιμα μεταξύ 1.600 και 4.750 σ.α.λ. Αίσθηση προκαλεί η μείωση της κατανάλωσης. Σε σύγκριση με την υπάρχουσα CL500, η μέση κατανάλωση μειώθηκε κατά 22%, φτάνοντας στα 9,5 λτ./100 χλμ. -αντί των 12,3! Αντίστοιχη, 22% μείωση είχε και η εκπομπή C02, με 224 γρ./χλμ. -από 288…
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κύλινδροι
8 σε
V90°
Κυβισμός (κ.εκ.)
4.633
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
435/5.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
700/1.800
-3.500
Διαμ. X Διαδρ. (χλστ.)
92,9x86
Σχέση συμπίεσης
10,5:1
Τροφοδοσία
Άμεσος
ψεκασμός
και turbo
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
9,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
224
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Λιγότερα κυβικά για το νέο V8, που όμως με τη χρήση της υπερτροφοδότησης έγινε πιο ισχυρός και απέκτησε εξαιρετικά χαρακτηριστικά ροπής, σε συνδυασμό πάντα με μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές C02.
1.Νέο σύστημα διπλής αλυσίδας
2. Το intercooler έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στις πλευρές του
V.
3. Νέο σύστημα διπλού μεταβλητού χρονισμού, πιο γρήγορο και πιο
compact.
4. Νέα αντλία λαδιού με πίεση 2 ή 4 bar, ανάλογα τις απαιτήσεις.
Είχαμε την ευκαιρία να δούμε και δοκιμές κινητήρων στα υπερσύγχρονα δυναμόμετρα της Mercedes. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα έχει πατεντάρει μια ειδική παλέτα, πάνω στην οποία τοποθετείται ο κινητήρας και μετά "κουμπώνει" στο δυναμόμετρο σε ελάχιστο χρόνο.
Σε σχέση με τον υπάρχοντα V8 • -798 κ.εκ.
• +47 ίπποι
• +170 Nm
• -2,8 λτ/100 χλμ.
• -64 γρ. C02/χλμ.