Διαβάστηκε από 1647αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2010
O ατμοσφαιρικός V6 απέκτησε γωνία 60 μοιρών και διατήρησε τον κυλινδρισμό του. Είναι όμως αισθητά πιο ισχυρός και ταυτόχρονα πιο οικονομικός και "πράσινος". Σε σχέση με τον υπάρχοντα V6
• Ίδιος κυβισμός
• +34 ίπποι
• +20 Nm
• -2,4 λτ/100 χλμ
• -57 γρ. C02/χλμ.
O νέος V6 κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, αλλά στο μέλλον μπορεί να δεχθεί υπερσυμπιεστή εξάτμισης, χάρη στο σχετικό σχεδιασμό του. Η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με τον υπάρχοντα V6, με τον οποίο διατηρεί τον ίδιο κυβισμό και την υπερ-τετράγωνη αρχιτεκτονική (διάμετρος x διαδρομή 92,9x86 χλστ.), είναι η μείωση της γωνίας του V από τις 90 στις 60 μοίρες. Ως αποτέλεσμα της ομαλότερης λειτουργίας καταργήθηκαν οι άξονες εξισορρόπησης. Χρησιμοποιήθηκε μια εντελώς νέα πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής, καθώς και μεταβλητός χρονισμός, που σε συνδυασμό με το εξελιγμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού και τις νέες αντλίες, ανέβασαν την ισχύ στους 306 (από τους 272) ίππους και τη ροπή στα 370 (από 350) Nm στις 3.500 - 5.250 σ.α.λ. Σημαντικότερη όμως είναι η μείωση της μέσης κατανάλωσης από τα 10 (σε μια S350) στα 7,6 λτ./100 χλμ, που μεταφράζεται σε μια βελτίωση της τάξης του 24%. Θεαματική είναι και η μείωση του C02, που από 234 γρ./χλμ. έπεσε στα 177.