Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/5/2010
Παρουσίαση
Πολύ σκληρή για να πεθάνει!
Αυτοματοποιημένη οδήγηση: o ΚΙΤΤ είναι εδώ!
Διαβάστηκε από 1647 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2010
Στα πλαίσια της παρουσίασης των νέων V κινητήρων της Mercedes, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά μια επίδειξη αυτοματοποιημένης οδήγησης χωρίς οδηγό. Μέσα στις εγκαταστάσεις της γερμανικής φίρμας και με μπόλικα καμουφλαρισμένα μοντέλα να κυκλοφορούν δίπλα μας, γίναμε μάρτυρες της νέας καινοτομίας που εφαρμόζει η Mercedes σε αυτοκίνητα παραγωγής, με σκοπό την εξέλιξη των μελλοντικών συστημάτων ελέγχου της συμπεριφοράς και της ασφάλειας. Η Mercedes ισχυρίζεται πως είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που εφαρμόζει την αυτοματοποιημένη οδήγηση για τις δοκιμές εξέλιξης, επιτυγχάνοντας συγκλονιστικής ακρίβειας επαναληψιμότητα και προστασία της ακεραιότητας των δοκιμαστών. Να σημειωθεί πως δε μιλάμε για ρομποτική, αλλά για αυτοματοποιημένη οδήγηση. Δηλαδή, μια συγκεκριμένη πορεία ή διαδικασία μεταφέρεται με ασύρματο δίκτυο στο αυτοκίνητο από τον… πύργο ελέγχου και με τη χρήση υπερ-ακριβούς GPS και υπολογιστή που ελέγχει τιμόνι, φρένο και γκάζι, το όχημα εκτελεί τη δοκιμασία με ακρίβεια +/- 2 εκατοστών θέσης και +/- 3 εκατοστών για το φρενάρισμα. Ένας άνθρωπος είναι σχεδόν αδύνατο να έχει τέτοια ακρίβεια και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για ανάλογη επαναληψιμότητα. Έτσι παρακολουθήσαμε δύο αυτοκίνητα (μια E-Class και μια S-Class) να διασταυρώνονται με ακρίβεια μερικών εκατοστών, ενώ τα ίδια αυτοκίνητα εκτέλεσαν δοκιμασία ξαφνικής σφήνας του ενός προς το άλλο, για να δοκιμαστεί ο τρόπος αντίδρασης του συστήματος ενεργού Cruise Control (Distronic). Ποιος δοκιμαστής θα μπορούσε να κάνει τέτοια πράγματα με την ίδια ακριβώς επαναληψιμότητα; Το αν κάποιοι βέβαια οδηγηθούν στο ταμείο ανεργίας, είναι άλλη υπόθεση…
Διαδικασία διασταύρωσης με 100% επαναληψιμότητα και ακρίβεια εκατοστού, ποιος οδηγός μπορεί να καταφέρει;

Το άλμα σε ράμπα για την εξέλιξη του συστήματος αερόσακων, ώστε να μην ανοίξουν χωρίς να χρειάζεται, μπορεί να επαναληφθεί άπειρες φορές, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού του δοκιμαστή.

Μέσα σε μόλις 4 ώρες ένα αυτοκίνητο από την κοινή γραμμή παραγωγής μπορεί να δεχθεί τα συστήματα της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

 
 Νέα γενιά V κινητήρων από τη Mercedes
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
V6 για φίλημα
Τούρμπο για το V8
Αυτοματοποιημένη οδήγηση: o ΚΙΤΤ είναι εδώ!