Διαβάστηκε από 12756αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/9/2010
Ο Ηλίας Γεωργιάδης είναι Διευθυντής Αναλύσεως Ατυχημάτων της DEKRA Ανοβέρου.
"Όλοι οι επαγγελματίες οδηγοί θα πρέπει να κάνουν μια μετεκπαίδευση το λιγότερο 35 ωρών"
Ο Διευθυντής Αναλύσεως Ατυχημάτων της Dekra Ανοβέρου εξηγεί ορισμένα ζητήματα σχετικά με τη χρήση των εξομοιωτών, όπως αυτή προκύπτει βάσει της Κοινοτικής Οδηγίας, η οποία θα πρέπει να ενσωματωθεί από τα κράτη-μέλη έως το 2014. Α.Τ.: Κύριε Γεωργιάδη, για δεύτερη χρονιά οι μηχανισμοί της Dekra κινητοποιούνται και παρουσιάζουν στο ελληνικό κοινό τους τελειότερους εξομοιωτές οδήγησης, σε συνεργασία με το Auto Τρίτη, μετά και τα περσινά επιτυχημένα crash tests. Τι σας ώθησε να συμμετάσχετε ξανά σε κάτι τέτοιο; Η.Γ.: Ο βασικός λόγος που "ξαναήρθαμε" στην Ελλάδα και εκτιμώ ότι θα το επαναλάβουμε, είναι ότι στόχος μας είναι να καθιερώσουμε μια εβδομάδα οδικής ασφάλειας για το ελληνικό κοινό. Φυσικά καθοριστικό ρόλο έπαιξαν και τα περσινά crash tests, που διοργανώθηκαν από την DEKRA και το Auto Τρίτη, μια εκδήλωση την οποία ο κόσμος αγκάλιασε. Τα θέματα οδικής ασφάλειας είναι πάρα πολλά και προσπαθούμε να κάνουμε συνεχώς κάτι για τα συγκεκριμένα ζητήματα. Η οδική ασφάλεια είναι μια μεγάλη αλυσίδα. Κάθε εκδήλωση που πραγματοποιούμε είναι ένας κρίκος αυτής. ¶λλωστε, την περίοδο που διανύουμε είναι επίκαιρο το ζήτημα της εκπαίδευσης των επαγγελματιών οδηγών, για το οποίο θα πρέπει να κάνουμε κάτι.
Δηλαδή, μέχρι το 2014 η Ελλάδα έχει περιθώριο να εφαρμόσει τη Νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η συγκεκριμένη αναφέρει ότι όλοι οι επαγγελματίες οδηγοί (για οχήματα πάνω από 7,5 τόνων) θα πρέπει να κάνουν μια μετεκπαίδευση το λιγότερο 35 ωρών, διαφορετικά δε θα έχουν δικαίωμα οδήγησης όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη.
To 2o mega event οδικής ασφάλειας από το Auto Τρίτη και την DEKRA