ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/11/2010
Πρώτη επαφή
GreenPLease!
Τα βασικά μέρη του συστήματος υγραερίου του Bravo GPL
Διαβάστηκε από 5593 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/11/2010
Το σύστημα υγραερίου του Fiat Bravo GPL είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Τοποθετείται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής και όσον αφορά στον κινητήρα του μοντέλου, αυτός έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου. Ουσιαστικά το όλο σύστημα αποτελείται από το ρεζερβουάρ του υγραερίου (41 λίτρων) κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, το ρυθμιστή πίεσης, το έξτρα φίλτρο, τα ξεχωριστά μπεκ στον κινητήρα και, τέλος, τον ειδικό ηλεκτρονικό εγκέφαλο. Στο εσωτερικό του οχήματος ο ειδικός διακόπτης δίπλα από το χειρόφρενο επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει την παροχή καυσίμου (υγραέριο ή βενζίνη) και παράλληλα του δείχνει και το βαθμό πληρότητας του ρεζερβουάρ υγραερίου.

 
 Fiat Bravo 1,4 GPL
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τα βασικά μέρη του συστήματος υγραερίου του Bravo GPL
Πώς λειτουργεί το σύστημα
Οδηγώντας το Bravo GPL
Τεχνικά χαρακτηριστικά