Διαβάστηκε από 5593αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/11/2010
Οδηγικά το Bravo GPL δε διαφέρει από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση, όντας ασφαλές, με αξιόλογη άνεση, αλλά με ελαφρύ τιμόνι και μέτρια αίσθηση.
Στην πράξη και οδηγώντας το Fiat Bravo με υγραέριο, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται κάποια διαφορά σε σχέση με ένα Bravo βενζίνης. Έτσι, η απόδοση του μοτέρ των 90 ίππων παραμένει ικανοποιητική, έχοντας πάντα υπ´ όψιν ότι πρόκειται για το βασικό στην γκάμα, ενώ το 6άρι μηχανικό κιβώτιο βοηθά τον οδηγό κατά το προσπέρασμα. Από πλευράς επιδόσεων, η Fiat ανακοινώνει ακριβώς τα ίδια νούμερα με το Bravo βενζίνης. Η διαφορά έρχεται στην κατανάλωση, η οποία είναι υψηλότερη με το υγραέριο (8,3 λτ./100 χλμ. έναντι 6,7 λτ./100 χλμ.), όμως, όπως προείπαμε, ο οδηγός επωφελείται από τη χαμηλή τιμή του λίτρου του υγραερίου (μέση τιμή υγραερίου: 0,67 ευρώ ανά λίτρο, έναντι 1,505 ευρώ ανά λίτρο βενζίνης), με αποτέλεσμα να κερδίζει αρκετά χρήματα. Επίσης, το Bravo με υγραέριο έχει και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός, ότι έχοντας δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (ένα για το υγραέριο και ένα για τη βενζίνη), το Bravo GPL προσφέρει αυξημένη αυτονομία, που φτάνει έως και τα 1.200 χλμ. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, τέλος, το Bravo GPL παραμένει ασφαλές και σχετικά άνετο, με μέτρια όμως οδική και οδηγική αίσθηση.