Διαβάστηκε από 5593αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/11/2010
Το ρεζερβουάρ του υγραερίου βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών του Bravo και στη θέση της ρεζέρβας. Έτσι, δεν αλλοιώνει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (365 λτ.), ενώ η Fiat προσφέρει στη θέση της ρεζέρβας κιτ επισκευής ελαστικού.
Όταν ο κινητήρας τεθεί σε λειτουργία, αρχικά και μέχρι να έρθει στην ιδανική θερμοκρασία, χρησιμοποιεί βενζίνη. Έπειτα, γυρίζει αυτόματα στο υγραέριο ή με το πάτημα του διακόπτη εναλλαγής καυσίμου. Τότε, το υγρό καύσιμο από το ρεζερβουάρ πηγαίνει στο ρυθμιστή πίεσης, όπου και παίρνει τη μορφή αερίου, ενώ στη συνέχεια το αέριο αυτό φιλτράρεται και, μέσω της ξεχωριστής μπεκιέρας, ψεκάζεται στον κινητήρα. Η όλη διαδικασία ελέγχεται από τον ειδικό ηλεκτρονικό εγκέφαλο. Ο οδηγός το μόνο που αντιλαμβάνεται είναι μια στιγμιαία υστέρηση της ισχύος, τη στιγμή που γίνεται η αλλαγή της παροχής καυσίμου και τίποτε άλλο!
Ο διακόπτης εναλλαγής καυσίμου βρίσκεται σε εύκολα προσβάσιμη θέση από τον οδηγό, δίπλα ακριβώς από το χειρόφρενο. Περιλαμβάνει επίσης και το δείκτη καυσίμου.
Μαγική εικόνα: Όσο δουλεύει το υγραέριο, ο δείκτης βενζίνης του Bravo δεν πέφτει (αριστερά στη φωτογραφία)!