ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/12/2010
Παρουσίαση
Τα νέα...μνημόνια της Τρόικας!
Μικρομεσαία μοντέλα
Διαβάστηκε από 39345 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/12/2010
Το «σκληρό μέτωπο»
Η εξαιρετικά δημοφιλής σε όλη την Ευρώπη μικρομεσαία κατηγορία θα συνεχίσει να αποτελεί ένα πολύ σημαντικό πεδίο αντιπαράθεσης και για τις 3 premium γερμανικές εταιρείες. Η BMW θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται εκεί με τη Σειρά 1, η επόμενη γενιά της οποίας (θα τη δούμε στα μέσα με τέλη του 2011) δεν αναμένεται να έχει ριζοσπαστικές αλλαγές στον τομέα της σχεδίασης, σε αντίθεση με το κομμάτι που αφορά στους κινητήρες. Συγκεκριμένα, θα δούμε στο μοντέλο μια αναβαθμισμένη εκδοχή των σημερινών τούρμπο κινητήρων βενζίνης (1,6 λίτρων με 150 και 184 ίππους) που εξέλιξε η ΒΜW και ο γαλλικός όμιλος PSA Peugeot Citroen. Επίσης, θα υπάρχουν και τα νέα 3κύλινδρα και 4κύλινδρα μοτέρ 1,2 και 1,5 λίτρων, στα οποία αναφερθήκαμε πιο πριν, με αφορμή το μικρό μοντέλο που επίσης ετοιμάζει η BMW. Στην περίπτωση του νέου μικρομεσαίου της μοντέλου, η Audi φαίνεται ότι θα ρίξει μεγαλύτερο βάρος στον παράγοντα της εξωτερικής σχεδίασης. Το νέο Α3 θα βασιστεί στη νέα αρχιτεκτονική πλατφόρμα "Modularer Querbaukasten (ΜQB)" του ομίλου VW, η οποία δημιουργήθηκε για να αποτελέσει και τη βάση εξέλιξης "πράσινων" τεχνολογιών. Στον τομέα των κινητήρων, δεν αναμένουμε ουσιαστικές αλλαγές σε σχέση με ό,τι ισχύει σήμερα και τον κύριο λόγο θα έχουν τα μοτέρ TSI από 1,2 έως και 2,0 λίτρων. Γενικότερα, η γκάμα του επόμενου A3 θα υιοθετήσει μέσα στο 2012 και το 2013 και πάλι εκδόσεις Sportback, Cabrio, αλλά και μια εντελώς νέα 4θυρη (σεντάν).
Τι ετοιμάζουν για την πόλη
Audi Νέο Α3 (τέλη 2011), Νέο Α3 Sportback (2012), 
RS3* (2011), Νέο A3 σεντάν (2012)
BMW Νέα Σειρά 1 (2011), Νέα Σειρά 1 GT (2012)
Mercedes Νέα Α-Class (2012)
*Βασίζεται στο υπάρχον A3
Αλλαγή φιλοσοφίας για τη Mercedes
Το δικό της ενεργό ρόλο στο πολυτελές κομμάτι των μικρομεσαίων θα διαδραματίσει και η Mercedes με την επόμενη A-Class, η οποία αναμένεται πολύ διαφορετική από τη σημερινή. Η νέα μικρομεσαία Mercedes θα αποποιηθεί το σημερινό πάτωμα τύπου sandwich (αυτό θα χρησιμοποιηθεί πλέον σε ηλεκτρικά οχήματα). Θα βασιστεί σε εντελώς νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα (Mercedes Frontwheel Architecture). 
Σχεδιαστικά, θα υιοθετήσει πιο κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα με διακριτικά κουπέ ύφος, ενώ στο κομμάτι των κινητήρων θα δούμε νέα μοτέρ άμεσου ψεκασμού και με τούρμπο. Η παρουσίαση της νέας A-Class αναμένεται μέχρι το 2012.
Μεγαλύτερος βάρος στη σχεδίαση του επόμενου Α3 θα ρίξει η Audi, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό σύνολο τόσο στην 3θυρη όσο και στην 5θυρη εκδοχή του (κατασκοπευτικές εικόνες).

Για την επόμενη Σειρά 1, η BMW θα επιλέξει μικρότερου κυβισμού κινητήρες. Η 5θυρη έκδοση GT θα προσφέρει πρακτικές λύσεις στη λογική του στέισον βάγκον (κατασκοπευτικές εικόνες).

Audi A3 Sedan
Το επόμενο Α3 θα αποκτήσει και σεντάν έκδοση αμαξώματος, για τις χώρες που τα προτιμούν (κάτω κατασκοπευτική φωτό).

Στις αρχές του 2011, η κορυφαία έκδοση RS3 με 340 ίππους, θα είναι και η τελευταία που θα προστεθεί στη γκάμα του τωρινού Α3.

Η νέα Μercedes A-Class θα υιοθετήσει πιο παραδοσιακό χάτσμπακ αμάξωμα, σε σχέση με τα σημερινά σχεδιαστικά της πρότυπα (κατασκοπευτική εικόνα).

 
 Μελλοντικά Αudi, BMW, Mercedes
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μίνι μοντέλα
Μικρά μοντέλα
Μικρομεσαία μοντέλα
Mεσαία μοντέλα
Mεγάλα και υπερπολυτελή μοντέλα
Πολυχρηστικά μοντέλα
Coupe & Cabrio μοντέλα
Crossover & SUV μοντέλα
Οικολογικά μοντέλα