Διαβάστηκε από 17035αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/8/2011
Αυτό είναι το πρωτότυπο VW UP!
που θα μας οδηγήσει στο αντίστοιχο
μίνι μοντέλο παραγωγής.
Περισσότερα από 51,6 δισεκατομμύρια ευρώ θα επενδύσει τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από φέτος, ο όμιλος Volkswagen.
Ουσιαστικά, τα πλάνα της γερμανικής φίρμας μέχρι το 2015 χωρίζονται σε 4 αλληλένδετους τομείς. Στο οικονομικό, στο κοινωνικό, στον περιβαλλοντικό τομέα και φυσικά στην εξέλιξη της προϊοντικής της γκάμας.
Για εμάς, σαφώς περισσότερο ενδιαφέρον έχουν οι περιβαλλοντικοί στόχοι της γερμανικής φίρμας, σε άμεση συνάρτηση με τα αυτοκίνητά της.
Στόχοι συγκεκριμένοι και με χρονοδιάγραμμα
Μέχρι το 2015, πρέπει να έχει μειωθεί κατά 20%, σε σχέση με το 2006, ο μέσος όρος εκπομπών CO2 από τα μοντέλα της VW στην
Ευρώπη. Για να επιτευχθεί αυτό, η Volkswagen θα ρίξει μεγάλο βάρος και στα εξής μοντέλα:
• XL1. Οικολογικό μοντέλο, σε περιορισμένη παραγωγή το 2012.
• Golf Hybrid. Υβριδική έκδοση του Golf που θα δούμε το 2013.
• Εκδόσεις blue e-motion (diesel με start/stop) των Up! Και Golf που θα δούμε το 2013.
Σημειώστε πως συνεχίζονται κανονικά και θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2012 οι εντατικές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες της ηλεκτρικής έκδοσης του Golf, με την κωδική ονομασία Twin
Drive.
• Beetle (νέο)
• Golf Cabrio (νέο)
2011
• Up! • Polo σεντάν
• Polo Cabrio
• Scirocco (ανανεωμένο)
2012
•
Roadster • Golf υβριδικό
2013
• Ηλεκτρικό Golf
2014
• Ηλεκτρικό Up!
2014
Το 2015 η «καυτή» τεχνολογία Τwin Drive
Το VW Golf Twin Drive δοκιμάζεται ήδη σε πραγματικές συνθήκες με τη συνδρομή της γερμανικής κυβέρνησης.
Η Volkswagen έχει ήδη κάνει σημαντικές επενδύσεις σε πολλές οικολογικές τεχνολογίες, όπως είναι η ηλεκτροκίνηση, οι εναλλακτικές μορφές καυσίμων (π.χ. φυσικό αέριο), τα "καθαρά" πετρελαιοκίνητα και τα συστήματα με κυψέλες υδρογόνου. Ξεχωρίζουμε το πρωτότυπο σύστημα Τwin Drive που στα Golf και Golf
Variant δοκιμάζεται ήδη. Πρόκειται για εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία εκτεταμένης αυτονομίας που επιτρέπει στο πρωτότυπο Golf να κινείται για 57 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη αποκλειστικά ηλεκτρικά. Ο ηλεκτροκινητήρας των 85kW έχει ροπή 600 Nm και συνδυάζεται με ένα TSI μοτέρ βενζίνης 115 ίππων εξασφαλίζοντας στο σύστημα συνδυαστική ισχύ 163 ίππων. Το θερμικό μοτέρ λειτουργεί επικουρικά προς το ηλεκτρικό, καταναλώνοντας μόλις 2,1 λτ./100 χλμ. βενζίνη, με 49 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.
Tα "μυστικά" σχέδια της VW
2Liter: Θα εξελιχθεί σε νέο μίνι μοντέλο, με αποκλειστικά 2θέσιο εσωτερικό ως αντίπαλος του smart. Θα φέρει μοτέρ με μέση κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 2 λίτρα/100 χλμ. Στην παραγωγή το 2013 ή 2014 (κατασκοπευτική εικόνα).
Νέο Polo σεντάν: Μετά από αρκετά χρόνια θα επανέλθει η σεντάν έκδοση αμαξώματος στη γκάμα του Polo. Στην αγορά θα ονομάζεται
Saloon και θα σταδιοδρομήσει εμπορικά με μοτέρ TSI 1,2 και 1,4 λίτρων (κατασκοπευτική εικόνα).
Nέο Polo Cabrio: H ανοιχτή έκδοση αμαξώματος του νέου Polo βρίσκεται στα πλάνα της VW για το 2013 (κατασκοπευτική εικόνα). Στο προσκήνιο θα δούμε και πάλι μοτέρ TSI 1,2 και 1,4 λίτρων με ισχύ από 105 έως 180 ίππους.
Τα σημαντικότερα νέα VW
VW Roadster. Το πρωτότυπο BlueSport Concept θα μας οδηγήσει σε ένα πολύ εντυπωσιακό roadster. Είναι πισωκίνητο και διθέσιο με 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 180 ίππων. Το 2013 αναμένουμε την έκδοση παραγωγής του (κατασκοπευτική εικόνα).
VW Roadster. Το πρωτότυπο BlueSport Concept θα μας οδηγήσει σε ένα πολύ εντυπωσιακό roadster. Είναι πισωκίνητο και διθέσιο με 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 180 ίππων. Το 2013 αναμένουμε την έκδοση παραγωγής του (κατασκοπευτική εικόνα).
Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε σε μερικές εβδομάδες να δούμε και στη χώρα μας το νέο Beetle αλλά και το νέο Golf Cabriolet. Επίσης, το 2012 ή 2013 θα δούμε μια ελαφρώς ανανεωμένη εκδοχή του Scirocco, αλλά και ένα νέο πολυμορφικό εξέλιξη του ρετρό πρωτότυπου Bulli.
Το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα των 5 best seller εταιρειών μέχρι το 2015