Διαβάστηκε από 17035αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/8/2011
Tο νέο Panda (κατασκοπευτική εικόνα) είναι ίσως το σημαντικότερο καινούριο Fiat το επόμενο χρονικό διάστημα. Θα χρησιμοποιήσει και αυτό τον 0,9 λίτρων TwinAir κινητήρα.
Τα κόμπακτ διαστάσεων μοντέλα ήταν αυτά στα οποία βασίστηκε η Fiat τις προηγούμενες δεκαετίες και αυτό φαίνεται πως θα συνεχίσει να κάνει η ιταλική φίρμα.
Βέβαια, με φόντο τον πρόσφατο "γάμο" με τoν όμιλο της Chrysler (Chrysler, Jeep, Dodge), η Fiat θα δώσει και θα πάρει πράγματα (τεχνολογίες, αμαξώματα, κιβώτια κ.λ.π.) από την αμερικάνικη φίρμα κυρίως με στόχο να συμπληρώσει διάφορα κενά που υπάρχουν στη γκάμα, τόσο στη δική της, όσο και των Alfa Romeo και Lancia. Το πρώτο απτό δείγμα αυτής της συνεργασίας είναι το Freemont, το νέο 7θέσιο πληθωρικό μοντέλο που πλέον "φοράει" και σηματάκι Fiat και βασίζεται στο Dodge Journey. Στη χώρα μας το Freemont αναμένεται επίσημα τον Ιανουάριο του 2012.
Υγραέριο, φυσικό αέριο και ηλεκτροκίνηση
Oι λόγοι που τα μοντέλα της Fiat έχουν χαμηλά CO2 είναι γιατί η ιταλική φίρμα διαθέτει στην ευρωπαϊκή της γκάμα πολύ εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες, "έξυπνους κινητήρες βενζίνης αλλά και σύστημα εναλλακτικών καυσίμων, όπως το φυσικό αέριο και το υγραέριο. Από τη συνεργασία με τον όμιλο Chrysler όμως, αναμένεται να αποκτήσει και τεχνολογίες κυψελών καυσίμου καθώς και εξελιγμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης που σταδιακά μέχρι το 2015 θα της "φανούν" χρήσιμα.
• Νέο Panda (Δεκέμβριος)
2011
•
500 5door
• Freemont
2012
• Νέο μίνι υβριδικό
2013
• Νέο SUV
2014
• 4θυρο μεσαίο
2015
Ο TwinAir στο προσκήνιο
Ο ηγέτης του ομίλου Fiat, ο Sergio Marchionne, έδωσε πριν από λίγο καιρό στοιχεία για το που περίπου θα κινηθεί η προϊοντική γκάμα της Fiat τα επόμενα χρόνια. Εκτός από το Freemont που το περιμένουμε αρχές του 2012, μεγάλο ενδιαφέρον έχουν τα εξής:
• Στο τέλος του 2011, αναμένεται να λανσαριστεί η νέα γενιά του Panda, παρόλο που ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα. Το νέο μίνι μοντέλο θα διατηρήσει το value for money χαρακτήρα του και θα έχει ακόμα πιο οικονομικό και οικολογικό προφίλ. Κάτω από το καπό του θα φιλοξενεί μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου χαμηλής χωρητικότητας και στο επίκεντρο αυτών θα βρεθεί ο TwinAir κινητήρας που "φοράει" σήμερα το Fiat 500. Όσο περνάει ο καιρός, ο εν λόγω τούρμπο κινητήρας των 0,9 λίτρων θα δεχτεί νέες ρυθμίσεις για ακόμα καλύτερη οικονομία και καυσίμου και περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2. Θυμίζουμε πως σήμερα κάτω από το καπό του 500 έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 4,1 λτ./100 χλμ. και CO2 μόλις 95 γρ./χλμ.
• Εν τω μεταξύ, τo 2013, θα δούμε ένα νέο μίνι μοντέλο, πιο μικρό και από το 500αράκι. Πιθανόν αυτό θα φέρει την ονομασία Topolino αναβιώνοντας το ομώνυμο ιστορικό 2θέσιο μοντέλο.
• Τον Ιανουάριο του 2012 θα "έρθει" από την Αμερική για λογαριασμό της Fiat ένα μικρομεσαίο σεντάν που λείπει αρκετά από τη γκάμα της.
• Μέσα στο 2012, θα δούμε επίσης, μια 5θυρη έκδοση του 500. Ουσιαστικά, με αυτό το μοντέλο, η Fiat καλείται να διευρύνει το πελατολόγιο του 500 και σε όσους αναζητούν κάτι λίγο πιο πρακτικό από το σημερινό αποκλειστικά 3θυρο αμάξωμα.
Τέλος, με ενδιαφέρον περιμένουμε να δούμε ποια λύση θα επιλέξει τελικά η Fiat για την κατηγορία των SUV. Θα προτιμήσει να εξελίξει η ίδια εκ νέου ένα καινούριο μοντέλο ή θα επενδύσει σε κάποιο SUV προϊόν της Jeep;
Το νέο Fiat Freemont έρχεται από την Αμερική....τον Ιανουάριο του 2012.
Η 5θυρη έκδοση αμαξώματος του Fiat 500 θα κάνει ελκυστικό το μίνι της Fiat σε όσους ενδιαφέρονται για αυξημένη πρακτικότητα αμαξώματος και καμπίνας (κατασκοπευτική εικόνα).
Το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα των 5 best seller εταιρειών μέχρι το 2015